Hvad laver I 25/12?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.834 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2019

Anonym trådstarter

Søger lidt inspiration. Min kæreste og jeg har tilsammen tre børn (8, 11, 11). Vi har børnene samlet den 25 fra om formiddagen. Vi vil så gerne lave en stille og rolig hyggedag. Det er vores første “jul” sammen. De skal have deres gaver den dag men ellers tænker jeg ikke det skal være en anden jul med julemad osv. men har I traditioner som jeg kunne blive inspireret af ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2019

321

Anonym skriver:

Søger lidt inspiration. Min kæreste og jeg har tilsammen tre børn (8, 11, 11). Vi har børnene samlet den 25 fra om formiddagen. Vi vil så gerne lave en stille og rolig hyggedag. Det er vores første “jul” sammen. De skal have deres gaver den dag men ellers tænker jeg ikke det skal være en anden jul med julemad osv. men har I traditioner som jeg kunne blive inspireret af ��

vi plejer bare at lave lidt julefrokost mad med rugbrød med hvad der tilhører. Også får ungerne masser af tid til at lege med deres nye legesager sammen med os, ser evt. en julefilm eller går en tur. Ungerne elsker at have en afslappet og hyggelig dag efter en travl december måned. Sådan lidt nattøjsagtig dag. 

Anmeld Citér

22. december 2019

Sprit25

Vi spiser lækker morgenmad i nattøj. Også tøffer vi ellers bare rundt. Åbner pakker, leger, spiser rester, ser film osv osv. 

Anmeld Citér

22. december 2019

Soonmom

Vi bruger dagen på at lege med de nye ting og gå en tur  

Anmeld Citér

22. december 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Vi tager i biografen. og spiser raster som julefrokost 

Anmeld Citér

22. december 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi plejer at tage i Tivoli og kigge på juleudsmykningen, hvis ellers vejret er til det.

Anmeld Citér

22. december 2019

Carina:-)

Vi leger , spiser rester og tit en tur i bio .

Anmeld Citér

22. december 2019

Nomnom

Vi slapper af og min søn leger med sit nye legetøj. Så går vi en tur. Dengang jeg var barn gik vi i biografen d. 25.

Det vil jeg gerne indføre når min søn lige er lidt ældre

Anmeld Citér

22. december 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Når jeg ikke har mine børn juleaften, så holder vi "jul" den 23. Men uden and osv - det er sgu for meget 2 dage i streg. Men vi går om træet og får gaver til og fra hinanden - os, ungerne og mine forældre vi gør det fra ved 14 tiden, og så er der kaffe, varm kakao og hjemmelavede æbleskiver eller vafler  

Det samme kunne man gøre den 25., Når det nu er der i skal give gaver efter gave åbning er der jo som regel masser af god tid der går med at studere de nye ting og prøve det af osv. 

Anmeld Citér

22. december 2019

ønskebørn74

Brætspil og biksemad af resterne ❤️
risalamande og masser af småkager slik og sodavand.
Vi max hygger her ❤️ I nattøj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.