Symtomber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. december 2019

Nadi2124

Hej skønne kvinder.

Jeg er lidt i tvivl om mine symptomer kan være en mulig graviditet, eller om det er mens der er på vej.

Jeg har de sidste 3 dage hårdt en rumlende mave, tynd mave, mine bryster er begyndte at blive ømme,  og jeg blødte meeeget lidt onsdag morgen. Min hud er her til morgen begyndt at blive meget uren. Nogle af tingene forbinder jeg med mens. Men de andre har jeg altså ikke oplevet før. 

Jeg forventer min mens på mandag, og har en cyklus på 26 dage. Jeg bruger ikke prævention, og vi har regelmæssig sex. Dog tror jeg ikke jeg kan blive gravid, uden hjælp i hvertfald. Vi har undersøgt i over 1 år uden der er sket noget. Men måske er den her nu. Krydser fingre.

Jeg tog en test i morges, og var i tvivl om den var svag positivt.

Hvad tænker i? Og hvor langt var i henne da i kunne teste positivt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Første gang var jeg 4+3 før end jeg kunne ane noget. 
anden gang det samme. 
Har nu i 2 dage kunne teste en anelse positiv og vil være 3+6 i dag. Formentlig. 

Umiddelbart er mine erfaringer at symptomer er meget individuelt. I de graviditeter jeg har været igennem har de første 2 uger(lige fra æl) været med ømme bryster og menssmerter. Intet andet. Ikke kvalme. 

Anmeld Citér

21. december 2019

Nadi2124

SDD skriver:

Første gang var jeg 4+3 før end jeg kunne ane noget. 
anden gang det samme. 
Har nu i 2 dage kunne teste en anelse positiv og vil være 3+6 i dag. Formentlig. 

Umiddelbart er mine erfaringer at symptomer er meget individuelt. I de graviditeter jeg har været igennem har de første 2 uger(lige fra æl) været med ømme bryster og menssmerter. Intet andet. Ikke kvalme. 

Tak for svar, vil ud fra min beregning være 3+5 I dag. Og testede i morges. Men er så usikker på om jeg kunne ane en lille streg. Og tør ikke teste igen før mandag, hvis mens ikke dukker op. Men krydser fingre for der er en lille en der inde ����

Anmeld Citér

21. december 2019

ønskebørn74

Nadi2124 skriver:

Hej skønne kvinder.

Jeg er lidt i tvivl om mine symptomer kan være en mulig graviditet, eller om det er mens der er på vej.

Jeg har de sidste 3 dage hårdt en rumlende mave, tynd mave, mine bryster er begyndte at blive ømme,  og jeg blødte meeeget lidt onsdag morgen. Min hud er her til morgen begyndt at blive meget uren. Nogle af tingene forbinder jeg med mens. Men de andre har jeg altså ikke oplevet før. 

Jeg forventer min mens på mandag, og har en cyklus på 26 dage. Jeg bruger ikke prævention, og vi har regelmæssig sex. Dog tror jeg ikke jeg kan blive gravid, uden hjælp i hvertfald. Vi har undersøgt i over 1 år uden der er sket noget. Men måske er den her nu. Krydser fingre.

Jeg tog en test i morges, og var i tvivl om den var svag positivt.

Hvad tænker i? Og hvor langt var i henne da i kunne teste positivt? 

Lig et billede ind af din test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.