Konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
9 svar
2 synes godt om
21. december 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

min mand og jeg sidder og taler konfirmation: 

hvad koster sådan en mon? Vi skal bare holde en helt almindelig konfi i forsamlingshus - intet fancy pancy..... der kommer nok omkring 50 personer. Hit me 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2019

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
CKJ skriver:

hvad koster sådan en mon? Vi skal bare holde en helt almindelig konfi i forsamlingshus - intet fancy pancy..... der kommer nok omkring 50 personer. Hit me 

Ved ikke hvad det koster men vi spare omkring 25 - 30 tusind op til hver konfirmation. 

Men i det beløb er der også tøj og gave, samt vi nok bliver omkring 70. Samt vi gerne vil have nogle i køkkenet så vi ikke skal stå med så meget. Til gengæld henter vi nok drikkelse i Tyskland. 

Anmeld Citér

21. december 2019

Møghe

Jeg hørte i foråret, at den gennemsnitlige konfirmation koster 50.000 kr. Jeg synes det lyder som en utrolig høj gennemsnitspris. 

Anmeld Citér

21. december 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Møghe skriver:

Jeg hørte i foråret, at den gennemsnitlige konfirmation koster 50.000 kr. Jeg synes det lyder som en utrolig høj gennemsnitspris. 

Det er jo helt skørt hvis det passer. Det nærmer sig efterhånden bryllupper i niveau. Jeg kan nærmest garantere at vi ikke kommer op på de beløb når det bliver vores barn engang. 

Anmeld Citér

21. december 2019

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
CKJ skriver:

Min datter vil holde det hjemme med pandekagevogn som mad. Vi bliver 40-50 personer, og regner med, at alt hvad der skal til af mad og drikke løber op i 7-10.000. Så kommer der leje af telt og service, tøj osv. Hun får en uge i New York med min søster og jeg, og jeg regner med maks at spare 30.000 op til alt. 

Anmeld Citér

21. december 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ved ikke om i vil lave mad selv eller hvordan - men et hurtigt kig på kokken og jomfruen, der har de "den store konfirmations buffet" altså den dyreste, til 139kr PR kuvert - og så kommer der noget fragt. Så højt sat vil den måske lande i nærheden af 200 PR kuvert (det tror jeg ikke den vil lande på) . Det er 10.000 for mad - og det er den dyreste buffet. Så det kan sagtens gøres for mindre også  

Så er der tøj, som man jo også selv kan styre budgettet på. Evt kig efter noget brugt, det har jo kun været på 1 dag  

Og gave størrelsen er jo også individuel  

Anmeld Citér

21. december 2019

MorTil3+

Vi skal holde konfirmation her til maj der bliver inviteret 43, og vi giver 4500 for mad (2 retter), vi laver selv dessert, is og kage. Leje af lokale 1500 og der er alt hvad vi skal bruge. Så giver vi for ca 5000 i gave. Og køber drikkelse i Tyskland, så det bliver da ikke i nærheden af 50000. Min far har en meget fin veteranbil som vores dreng bliver hentet i, så det koster ikke noget.

Anmeld Citér

22. december 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Tusinde tak for jeres input! Vi landede også selv på omkring 25.000 alt i alt... med gave måske 30.000... jeg synes også 50.000 lød helt vildt! Men folk kører det også et sted hen, hvor det ikke hører hjemme, synes jeg. 

Tak, alle og glædelig jul 

Anmeld Citér

22. december 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Vi holdte i maj i år... og vi endte på ml 30000 og 40000 inkl alt.. tøj og gave, mad drikkelse og leje af lokale... lokalet var faktisk ret dyrt, da han skulle konfirmeres en torsdag... så vi skulle leje det fra onsdag til lørdag....  

Anmeld Citér

22. december 2019

ønskebørn74

Vi holdt stor barnedåb med 46 gæster. Mad (stor brunch buffet) udefra, personale, selskabslokale, drikkevarer, tøj til 4 inkl. 2 nye dåbskjoler, fotograf og gaver (tvillinger) 23.000 i alt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.