Tusind tusind tak for jeres svar, har brugt det meste af idag i sengen, for det har godt nok taget pusten fra mig.
Der var en der kommenterede på om min mand ved det, han ved testen var positiv, (han ved også jeg testede tidligt) der er rigtigt rigtigt mange ting i spil lige nu ift. Om han skal vide jeg får en abort. Min mand er gået ned med stress og slem depression og er pt ikke rigtig til at snakke med. (han nægter at søge hjælp men hans temperament er lunefuldt).
Jeg ved helt ærligt ikke hvordan jeg skal snakke med ham om det lige nu. Men som jeg sagde til ham er det jo ikke sikkert at spiret bliver hængende osv. (han gik helt ned med flaget over testen var positiv.) men pt vil jeg ikke forlange noget af ham overhovedet, så beslutningen er taget af mig alene og jeg får det gjort uden han ved det. (tænker jeg fortæller ham jeg har fået min mens og af det ikke blev.)
Jeg/vi har ikke meget familie og derfor har vi i forvejen ikke ret meget hjælp omkring os til de børn vi har i forvejen. Dem har jeg pt massere af overskud til og elsker af hele mit hjerte, men tror wn mere bliver en for meget. (vil gerne kunne bevare mit overskud til dem, men en baby er krævende).
Jeg har ikke nogle venner eller veninder er meget introvert og har det normalt fint med kun mit eget og familiens selvskab, (samt alle vennerne der kommer og går til vores børn.)
Men jeg tænker at det bliver en hård omgang af få en abort og det virkelig ikke nemt for mig at tage den beslutning, men det vil helt sikkert være det mest rigtige som tingene er nu.
Tusind tak for hjælpen og svar, jeg ringer til vagtlægen imorgen og håber der er overstået hurtigt.
Anmeld
Citér