Cyklus og udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor er jeg formentligt i min cyklus?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

638 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. december 2019

Anonym trådstarter

Hej piger,

vi drømmer om nr to, og er igang 

men hvordan er det nu lige  med det udflåd!?  Utrolig som man kan glemme

igår var mit udflåd MEGET vandigt,fx. når man går på toilettet og der er en hel våd plet i trusserne pga. udflåd.

I dag var der så en helt klat udflåd i mine trusser. Lange tråde, dog mælke hvidt i det, og ikke helt gennemsigtig som det normalt er ved ÆL.

troede jeg havde haft ÆL, men så brude jeg havde mens nu her, og har ikke set skyggen af den eller tegn, og plejer ikke havde udflåd op til mens, slet ikke sådan en klat. (Mine cyklusser er lidt lange)

nååår? Men hvor er jeg formentlig i min cyklus? På vej til ÆL? ÆL? Eller på vej til mens.

hvornår har du slimet hvid udflåd?  Noget af udflåddet var lidt gennemsigtig, men præmieret hvidt i det.

Det skal siges vi havde sex, EFTER jeg så klatten, og det var meget vådt, og så vådt plejer det ikke at være. Dog havde vi heller ikke haft sex i 1,5 uge. 

undskyld detaljerne. 

taaaak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2019

Anonym trådstarter

Hej piger,

vi drømmer om nr to, og er igang 

men hvordan er det nu lige  med det udflåd!?  Utrolig som man kan glemme

igår var mit udflåd MEGET vandigt,fx. når man går på toilettet og der er en hel våd plet i trusserne pga. udflåd.

I dag var der så en helt klat udflåd i mine trusser. Lange tråde, dog mælke hvidt i det, og ikke helt gennemsigtig som det normalt er ved ÆL.

troede jeg havde haft ÆL, men så brude jeg havde mens nu her, og har ikke set skyggen af den eller tegn, og plejer ikke havde udflåd op til mens, slet ikke sådan en klat. (Mine cyklusser er lidt lange)

nååår? Men hvor er jeg formentlig i min cyklus? På vej til ÆL? ÆL? Eller på vej til mens.

hvornår har du slimet hvid udflåd?  Noget af udflåddet var lidt gennemsigtig, men præmieret hvidt i det.

Det skal siges vi havde sex, EFTER jeg så klatten, og det var meget vådt, og så vådt plejer det ikke at være. Dog havde vi heller ikke haft sex i 1,5 uge. 

undskyld detaljerne. 

taaaak 

ps.

Det hev helt vild i venstre side af underlivet igår, og nu her, har jeg lige været på toilet, og tror det er ÆL, for det er helt slimet og gennemsigtig/æggehvide nu, kan trække det i en tråd nu som ikke knækker.

er det ÆL? Eller er det sæd efter manden fra i eftermiddags? 

det niver helt vildt i venstre side nu her til aften igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.