Brunt udflåd, hamrende positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.197 visninger
5 svar
4 synes godt om
20. december 2019

AS90

Hej,

I morges tog jeg 2. test og den var bragende positiv mod den 1. som jeg tog i tirsdags. Jeg er i dag 3+6 hvis det passer med sidste mens dato.

Efter test gik jeg i bad og ku’ “tage” meget brunt udflåd ud - En stor klat, egentlig. I løbet af i dag er det som normalt udflåd, dog stadig brunt. Det murrer lidt i maven som mens, men det gjorde det også tirsdag, da jeg testede første gang.

hvad tænker I det er/ betyder? Ved at det er forskelligt, men hvad er jeres personlige bud?

På forhånd tak <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2019

M O R til J Vega

Hej,

I morges tog jeg 2. test og den var bragende positiv mod den 1. som jeg tog i tirsdags. Jeg er i dag 3+6 hvis det passer med sidste mens dato.

Efter test gik jeg i bad og ku’ “tage” meget brunt udflåd ud - En stor klat, egentlig. I løbet af i dag er det som normalt udflåd, dog stadig brunt. Det murrer lidt i maven som mens, men det gjorde det også tirsdag, da jeg testede første gang.

hvad tænker I det er/ betyder? Ved at det er forskelligt, men hvad er jeres personlige bud?

På forhånd tak <3

Tænker det kan gå begge veje, og det er formentligt kun tiden, der kan vise dig det. 

Jeg har prøvet en gang med positiv test, murren og brunt udflåd, det endte i menstruation/spontan abort dagen efter.

Anmeld Citér

20. december 2019

Camillos

AS90 skriver:

Hej,

På forhånd tak <3

Jeg har aborteret 6 gange de startede alle gange med alm blødning som blev kraftige. De gange jeg har beholdt graviditeterne har jeg haft brunt udflåd og lidt blod også i de første 11 uger... 

Anmeld Citér

21. december 2019

vlillemor

Jeg har haft to spontane aborter og de startede begge med brunt udflåd og blev så til flere dages menstruation  

Anmeld Citér

21. december 2019

God-mor

AS90 skriver:

Hej,

På forhånd tak <3

Jeg har oplevet det ved begge graviditeter lige i starten, og der kom et barn ud af det begge gange. 

Anmeld Citér

21. december 2019

AS90

TAK for jeres svar. Det er gået fuldstændig i sig selv igen, såååe I don’t know 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.