Hej 
Jeg er gravid i 5. Måned og har det det meste af tiden fint. Jeg er dog mere træt end jeg plejer og får ondt i bækkenet til tider. Jeg har de seneste år gået i fitness center nogle gange om ugen og løbetrænet i perioder (vil selv sige jeg er i ok god form).
Efter jeg er blevet gravid er jeg stoppet og det eneste motion jeg får er de 3 km jeg cykler på arbejde. Det er ikke hårdt, får bare let sved på panden. Det har jeg det selv okay med.
min kæreste har flere gange nævnt, at jeg altså skal lave noget og at det er godt for kroppen. Han synes jeg er inaktiv og det sårer mig, da det for mig føles naturligt at jeg ikke får lavet så meget, da der sker meget i kroppen. Jeg tager på som jeg skal og jordemoderen siger jeg ligger helt normalt i vægt.
jeg føler mig tyk, slasket og doven og langt fra tiltrækkende og det bunder mest i at jeg ved, at han synes jeg laver for lidt
Han dyrker selv meget sport, det er også derfor han er så opmærksom på det.
har han ret, er jeg for doven? hvad gør I andre? Jeg kan godt se jeg har taget på (også lidt på andre steder end maven), men jeg tænker det naturligt forsvinder igen, når hun kommer til verden.
det gør mig bare så ked af det, at jeg ved han tænker sådan...
Anmeld
Citér