Hej med jer
Jeg er totalt forvirret lige nu
.. Havde en MA d. 21 oktober, skulle have været i uge 12, vores spirer havde dog ikke vokset siden 7+7 så jeg fik en medicinsk abort. Det var en lang proces og jeg måtte igennem det to gange. Mit HCG faldt forholdsvist langsomt til sidst. d. 21 november var mit HCG på 64.
Jeg havde fortykket slimhinder efter og blev fulgt med skanninger, men da de ikke mente den var 'tyk nok' til en udskrabning, - ville den efter sigende falde ud ved mens.
Mandag d. 9 fik jeg min mens, og jeg bløder fortsat men det er meget 'klistret' så jeg tog her til aften (for sjov) en ÆL test, da jeg fandt dem i skuffen, og til min STORE overraskelse var den positiv - det skal lige siges, jeg brugte clear blue (digital aflæsning) så der var INGEN tvivl, en stor smiley.
Jeg er på CD nr. 11 - men min cyklus er normalt 31 dage og da jeg blev gravid sidst, var min ÆL på CD 21, så jeg er snot forvirret
Mit spørgsmål er så; kan det virkelig være min ÆL når jeg stadig bløder? Eller er det mon fordi jeg stadig har lidt HCG i blodet?

Anmeld
Citér