Andre der skal være alene juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2019

Anonym

Hvor gamle er dine drenge og hvor ca på Sjælland ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor gamle er dine drenge og hvor ca på Sjælland ?

Næstved  de er 3 og 5 

Anmeld Citér

19. december 2019

Anonym

Hvis du 0 kr på kontoen har nu. Har du så haft søgt julehjælp der en del dage tilbage af julemåneden. Lige meget om man er i byen den 24 eller ej. 

Juleaften for børn kan gøre ganske gratis. De gaver du har fået købt er rigelige. Hvis der er brugt lidt for mange penge der kunne du bytte og få lidt penge fri der.

Jeg har som barn mange gode minder fra jul. Men det bedste og hyggeligste var en jul med hakkebøffer pomfritter og tre farvet is. en juletræ vi fik smidt i nakken fordi det var så grimt. Det var ikke økonomien det var trang men grundet sygdom blev det til det. Og vi var ældre end dine. 

Anmeld Citér

20. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du 0 kr på kontoen har nu. Har du så haft søgt julehjælp der en del dage tilbage af julemåneden. Lige meget om man er i byen den 24 eller ej. 

Juleaften for børn kan gøre ganske gratis. De gaver du har fået købt er rigelige. Hvis der er brugt lidt for mange penge der kunne du bytte og få lidt penge fri der.

Jeg har som barn mange gode minder fra jul. Men det bedste og hyggeligste var en jul med hakkebøffer pomfritter og tre farvet is. en juletræ vi fik smidt i nakken fordi det var så grimt. Det var ikke økonomien det var trang men grundet sygdom blev det til det. Og vi var ældre end dine. 

For mig handler det heller ikke om dyre gaver osv .. 

Det er bare enormt trist vi skal sidde alene uden noget 

Har ikke søgt julehjælp fordi jeg tænkte andre havde brug for det nu hvor vi skulle have holdt jul ude og nu er det for sent 

Anmeld Citér

20. december 2019

lineog4

Anonym skriver:

For mig handler det heller ikke om dyre gaver osv .. 

Det er bare enormt trist vi skal sidde alene uden noget 

Har ikke søgt julehjælp fordi jeg tænkte andre havde brug for det nu hvor vi skulle have holdt jul ude og nu er det for sent 

Jeg kan sagtens forstå det virker “forkert” at sidde alene, og det netop ikke handler om andestegen og gaverne, men om den hygge og samværet juleaften.

Nu er der lidt langt fra Næstved til Roskilde og vores jul er måske også lidt “forkert” fx ingen juletøj, og det handler mest om afslapning, men I skulle være så velkomne, for jul er jo netop i min optik glæden ved at ved at være sammen.

Anmeld Citér

20. december 2019

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg kan sagtens forstå det virker “forkert” at sidde alene, og det netop ikke handler om andestegen og gaverne, men om den hygge og samværet juleaften.

Nu er der lidt langt fra Næstved til Roskilde og vores jul er måske også lidt “forkert” fx ingen juletøj, og det handler mest om afslapning, men I skulle være så velkomne, for jul er jo netop i min optik glæden ved at ved at være sammen.

Tak 

Og jeg synes slet ikke jeres jul lyder til at være forkert  det er da dejligt man bare kan slappe af i det.. i min familie kan det aldrig blive "vildt" nok 

Anmeld Citér

20. december 2019

Ano18

Har du ikke mad, lidt guf osv fra nu af så ? Har du mulighed for at låne lidt af dine forældre. Jeg bor desværre langt fra dig, ellers er der i min by julekurve jeg kunne have forhørt mig om, og selv pakket lidt. Har du fundet et sted at være. Hvis jeg var alene m mine unger ville jeg gerne have holdt det sammen med jer, men vi er inviteret til noget familie. Det er så til gengæld heller ikke lykken fordi min svigerfar er crazy depressiv pt og mest snakker om døden eller dem der allerede er døde, eller ved at dø - eller ligner nogen der skal dø osv osv osv. 

jeg er sikker på i får en rigtig hyggelig jul, hvis du bestemmer dig for det og udstråler det, så dine unger ikke mærker du er trist.

Anmeld Citér

20. december 2019

Anonym trådstarter

Ano18 skriver:

Har du ikke mad, lidt guf osv fra nu af så ? Har du mulighed for at låne lidt af dine forældre. Jeg bor desværre langt fra dig, ellers er der i min by julekurve jeg kunne have forhørt mig om, og selv pakket lidt. Har du fundet et sted at være. Hvis jeg var alene m mine unger ville jeg gerne have holdt det sammen med jer, men vi er inviteret til noget familie. Det er så til gengæld heller ikke lykken fordi min svigerfar er crazy depressiv pt og mest snakker om døden eller dem der allerede er døde, eller ved at dø - eller ligner nogen der skal dø osv osv osv. 

jeg er sikker på i får en rigtig hyggelig jul, hvis du bestemmer dig for det og udstråler det, så dine unger ikke mærker du er trist.

Har desværre ikke særlig meget denne måned eller næste da jeg lige nu kører som vikar i hjemmeplejen og ikke har en fast stilling før 1/3 desværre så lige nu handler det bare om at overleve  selvfølgelig har jeg nok til husleje og min fryser er fyldt med kød osv så vi klare os resten af måneden og mine drenge kan få madpakke med. Men penge til slik og andre fornøjelser er bare ikke til rådighed pt og tak for tanken med julekurv det var pænt af dig jeg har ikke lyst til låne penge af nogen da min økonomi er som den er lige nu. 

Anmeld Citér

20. december 2019

Hjemmegaaende

Jeg kunne helt ærligt ikke tænke mig noget bedre end at være alene med mine to unger juleaften. Bare fuld ro til at nyde dem og mega hygge med dem uden andres for forventninger og traditioner osv. Prøv at vend det til noget positivt.

Anmeld Citér

21. december 2019

Anonym trådstarter

Hjemmegaaende skriver:

Jeg kunne helt ærligt ikke tænke mig noget bedre end at være alene med mine to unger juleaften. Bare fuld ro til at nyde dem og mega hygge med dem uden andres for forventninger og traditioner osv. Prøv at vend det til noget positivt.

Jeg kan ikke lide at sidde alene hjemme juleaften  vores lokale restaurant holder juleaften hvor det koster 149 kr har tænkt mig og se om jeg kan skaffe pengene så kunne jeg og mine drenge tage derned 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.