Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle! Kan det virkelig passe at jeg allerede begynder at få en fast “delle” eller mindre baby bule faktisk? er kun snart 10 uger (9+5) henne
Og nej jeg er ikke oppustet, var jeg de første par uger og så har jeg endda tabt 5kg pga kvalme jeg synes det er virkelig tidligt også selvom jeg er tynd i forvejen -faktisk er det lidt svært at skjule ved tætsiddende tøj
Ps jeg er førstegangs gravid
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej alle! Kan det virkelig passe at jeg allerede begynder at få en fast “delle” eller mindre baby bule faktisk? er kun snart 10 uger (9+5) henne Og nej jeg er ikke oppustet, var jeg de første par uger og så har jeg endda tabt 5kg pga kvalme jeg synes det er virkelig tidligt også selvom jeg er tynd i forvejen -faktisk er det lidt svært at skjule ved tætsiddende tøj Ps jeg er førstegangs gravid
Ja det kan det sagtens være :)
tillykke med graviditeten :)
selvom man selv synes det er tydeligt man er gravid kan andre godt stadig blive vildledt til at tro at man bare er oppustet eller har taget lidt på ;) specielt i denne juletid
ja, det kan godt passe.
Da jeg ventede min søn fik jeg kommentarer fra min svigermor om at jeg nok hellere måtte spare på alt den junk-food - hvilket også blev brugt da hun skulle have det at vide 14 dages tid efter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128