Mave der buler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2019

Anonym trådstarter

Hej alle! 
Kan det virkelig passe at jeg allerede begynder at få en fast “delle” eller mindre baby bule faktisk?  er kun snart 10 uger (9+5) henne

Og nej jeg er ikke oppustet, var jeg de første par uger og så har jeg endda tabt 5kg pga kvalme jeg synes det er virkelig tidligt også selvom jeg er tynd i forvejen  -faktisk er det lidt svært at skjule ved tætsiddende tøj 

Ps jeg er førstegangs gravid  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2019

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej alle! 
Kan det virkelig passe at jeg allerede begynder at få en fast “delle” eller mindre baby bule faktisk?  er kun snart 10 uger (9+5) henne

Og nej jeg er ikke oppustet, var jeg de første par uger og så har jeg endda tabt 5kg pga kvalme jeg synes det er virkelig tidligt også selvom jeg er tynd i forvejen  -faktisk er det lidt svært at skjule ved tætsiddende tøj 

Ja det kan det sagtens være :)

tillykke med graviditeten :)

selvom man selv synes det er tydeligt man er gravid kan andre godt stadig blive vildledt til at tro at man bare er oppustet eller har taget lidt på ;) specielt i denne juletid  

Anmeld Citér

18. december 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej alle! 

ja, det kan godt passe.

Da jeg ventede min søn fik jeg kommentarer fra min svigermor om at jeg nok hellere måtte spare på alt den junk-food - hvilket også blev brugt da hun skulle have det at vide 14 dages tid efter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.