Jeg taber mig ...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Nymor

Hey tøser

I morges stillede jeg mig på vægten, der sagde 63,7 kg. Da vi for ca. 2 måneder siden kom hjem fra ferie, var der sneget sig nogle kilo på, som jeg gerne ville af med, så indtil jeg fandt ud af, at jeg var gravid, har jeg tænkt lidt mere over, hvad jeg spiste, og da jeg så fandt ud af, at jeg var gravid, fortsatte jeg med at spise sundt men ikke så kontrolleret, og har også tilladt mig selv en hindbærsnitte eller to ...

Alligevel har jeg på de to måneder efter ferien hvoraf den ene måned har været med fokus på at jeg er gravid (og derfor ikke på slankekur) tabt mig 3,6 kg.

Det er sgu' da lidt sært, er det ikke?

Det skal lige nævnes, at jeg IKKE har lidt af hverken madlede eller kvalme, og at jeg har spist godt og rigtigt (og nåja, jeg er vegetar, så jeg sørger for at få masser af proteiner fra mælkeprodukter og bælgfrugter) ...

Knus  ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jo det er underligt, men tror ikke du skal være bekymret.

Jeg er i samme situation, er i uge 20 og har tabt lige under 5 kilo. HAr dog døjet med kvalme, men har trods det spist godt og efter kvalme er holdt spiser jeg også som jeg plejer. Dog skal det siges at der er skåret MEGET ned på slik og sodavand, da jeg ikke har lyst til det. Så måske har det indflydelse.

Da jeg var ved jordemoder spurgte jeg om jeg skulle tænke videre over det, og hun sagde så længe barnet har det godt er det ok.

Knus

Christina 19+3

Anmeld

22. oktober 2009

Nymor

Hey Christina

Okay, så jeg er ikke ene, dejligt - især når din JM ligefrem har sagt god for det så længe bebs har det godt. Og det må hun jo umiddelbart kunne se på din NF, som du har været til, så jeg tager det ganske roligt.

Tak for svaret!

Knus  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.