Nogen studerende med angst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op. Jeg har generaliseret angst og har gået hos flere psykologer uden det store held. Jeg er studerende og det er så ufattelig hårdt, når jeg bekymrer mig konstant. Jeg har det med I perioder at ryge ned i et “hul”, hvor jeg bare er mega ked af det og ikke kan meget andet end at være urolig og græde. Har lyst til at opgive det hele, men det er heller ikke rigtig en mulighed. Er der nogen med angst (gerne studerende), der kan fortælle lidt om hvordan de håndterer det? Jeg frygter det altid skal være sådan her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op. Jeg har generaliseret angst og har gået hos flere psykologer uden det store held. Jeg er studerende og det er så ufattelig hårdt, når jeg bekymrer mig konstant. Jeg har det med I perioder at ryge ned i et “hul”, hvor jeg bare er mega ked af det og ikke kan meget andet end at være urolig og græde. Har lyst til at opgive det hele, men det er heller ikke rigtig en mulighed. Er der nogen med angst (gerne studerende), der kan fortælle lidt om hvordan de håndterer det? Jeg frygter det altid skal være sådan her. 

Ja... 
Jeg har en aftale med studievejlederen om at have en mentor, så jeg kan snakke med hende, hvis jeg en dårlig periode eller noget. 

Og så har hun sagt, hvis du har brug for det, så tag hjem tidligere eller tage en dag, hvor du slapper af og får ro over det hele. Man skal passe på sig selv. 
Så snak med studievejlederen (god ide at få papirerne fra lægen). Få en god snak, hvor du fortæller hvilke problemer du har og hvad du kan ville have brug for. 

Anmeld Citér

15. december 2019

Anonym