Kan virkelige relatere til det du skriver. Jeg har dog sygdomsangst,- og det svinger meget ift hvor slemt det er, nogle uger har jeg intet (næsten), nogle uger er jeg sikker på jeg har kræft og skal dø, især hvis jeg har fundet en ny knude eller andet, som vi mennesker jo kan have - jeg har en cyste i halsen som fyldte alt en periode, så var det hjertet jeg troede den var galt med osv osv, det er især slemt hvis jeg er stresset eller presset.. jeg har lige haft en MA og det fik det hele til at blusse en del op..
jeg læser cand.jur. det har været super hårdt de perioder jeg har det skidt - men heldigvis for mig er der ikke mødepligt på studiet og jeg klare det super med selvstudie, så de dage alt er øv, har jeg simpelthen holdt fri.. jeg har fået en masse hypnose og det har VIRKELIG hjulpet, jeg kan meget bedre kontrollere mine anfald og ved mine tanker er rationelle og at min læge ikke tager fejl, eller “snyder” mig.. hvilket er et kæmpe skridt ift for et par år siden. Så hvis du ikke har prøvet det, så kan jeg klart anbefale du giver det et forsøg!
Anmeld
Citér