Erfaring med tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg har været til min anden insemination. Den første gik ikke helt igennem, da jeg fik menstruation på trods af positive tests. 

Men i denne omgang har jeg endnu ikke fået min menstruation har til gengæld en test, jeg håber I kan hjælpe mig med. Jeg er gået 7 dage over tid. Og i 5 dage har jeg haft en svag streg på mine tests. Det er den tydeligst jeg har testes indtil videre.. SKAL teststregen være lige så tydelig som kontrolstregen for at være positiv? Er i tvivl om denne test er positiv eller ej.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2019

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Jeg blev gravid efter ivf behandling, min streg var først tydeligere end kontrolstregen på den anden side af 5+0 bare der er udvikling går det den rigtige vej  

Skal du ikke have taget en blodprøve?  

Anmeld Citér

14. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg blev gravid efter ivf behandling, min streg var først tydeligere end kontrolstregen på den anden side af 5+0 bare der er udvikling går det den rigtige vej  

Det kan være jeg skal vente lidt så. Jeg er i 5 nu og fra mandag uge 6. Jeg har ventet med at kontakte gynækologen, fordi jeg tænkte at jeg nok får min menses, men der er gået en hel uge, hvor jeg ikke har fået menses. Så har skrevet en mail i hvertfald. 

Har været lidt træt af blodprøver, fordi jeg er lidt bange for nåle.

Anmeld Citér

14. december 2019

Anonym trådstarter

Nulle2020 skriver:

Ps, havde du en vellykket graviditet efter behandlingen? Og oplevede du symptomer? 

Anmeld Citér

14. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har været til min anden insemination. Den første gik ikke helt igennem, da jeg fik menstruation på trods af positive tests. 

Men i denne omgang har jeg endnu ikke fået min menstruation har til gengæld en test, jeg håber I kan hjælpe mig med. Jeg er gået 7 dage over tid. Og i 5 dage har jeg haft en svag streg på mine tests. Det er den tydeligst jeg har testes indtil videre.. SKAL teststregen være lige så tydelig som kontrolstregen for at være positiv? Er i tvivl om denne test er positiv eller ej.. 

Lille opdatering så man kan se udviklingen 

Den sidste er fra i dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. december 2019

Nulle2020

Anonym skriver:

Ps, havde du en vellykket graviditet efter behandlingen? Og oplevede du symptomer? 

Er gravid i 9+2 idag, og det går rigtig fint har næsten alle tænkelige symptomer, men dette er jo individuelt scanningen på klinikken var ihvertfald helt normal  

Held og lykke! Jeg synes det ser godt ud men jeg synes også du skal få tagen en blodprøve for at få det bekræftet  

Anmeld Citér

14. december 2019

Anonym trådstarter

Nulle2020 skriver:

Er gravid i 9+2 idag, og det går rigtig fint har næsten alle tænkelige symptomer, men dette er jo individuelt scanningen på klinikken var ihvertfald helt normal  

Held og lykke! Jeg synes det ser godt ud men jeg synes også du skal få tagen en blodprøve for at få det bekræftet  

Hvor dejligt! Tillykke! Har du fortalt det til nogen endnu eller venter du med det? (ved ikke helt hvornår det er sikkert at fortælle, derfor spørger jeg).

Det må jeg hellere, ja, håber sådan det holder ved denne gang

Anmeld Citér

14. december 2019

Nulle2020

Anonym skriver:

Hvor dejligt! Tillykke! Har du fortalt det til nogen endnu eller venter du med det? (ved ikke helt hvornår det er sikkert at fortælle, derfor spørger jeg).

Det må jeg hellere, ja, håber sådan det holder ved denne gang

Vi har fortalt det til nærmeste familie, hvis nu det ikke går, så de forstår hvorfor man er trist  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.