århus kommune: indskudslån til privat udlejning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. december 2019

Anonym trådstarter

Hej

Vi kender ikke procedurerne for indskudslån, da vi ikke har et. Men situationen er at vi er opsagt og ingen penge har til indskud til ny bolig (som kan være ret pebret her i Aarhus), hvorfor vi overvejer at søge hos kommunen. Men her får vi modstridende oplysninger alt efter hvem vi spørger. Nogen siger der kun ydes til almen bolig, andre siger man godt kan låne til indskud til udlejning hos private. Men det er måske et andet lån? Hvad har i af erfaringer med Aarhus kommune? Jeg ringer til dem imorgen men alligevel rart lige at høre fra andre. Tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2019

LM2402

Anonym skriver:

Hej

Vi kender ikke procedurerne for indskudslån, da vi ikke har et. Men situationen er at vi er opsagt og ingen penge har til indskud til ny bolig (som kan være ret pebret her i Aarhus), hvorfor vi overvejer at søge hos kommunen. Men her får vi modstridende oplysninger alt efter hvem vi spørger. Nogen siger der kun ydes til almen bolig, andre siger man godt kan låne til indskud til udlejning hos private. Men det er måske et andet lån? Hvad har i af erfaringer med Aarhus kommune? Jeg ringer til dem imorgen men alligevel rart lige at høre fra andre. Tak på forhånd 

Så vidt jeg ved er det kun til almene lejeboiger

Anmeld Citér

13. december 2019

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Du skal vidst søge en enkelt ydelse hvis det er til privat. 

Og indskudslån hvis det er almen bolig. 

Anmeld Citér

13. december 2019

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Da det ikke er en almennyttig bolig, er det en enkelydelse der skal søges. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.