Når manden skrider...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.659 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da det her er meget følsomt for mig og jeg vil helst ikke genkendes. 

Min kæreste, faren til min yngste har simpelthen valgt at forlade mig og meddelt han ikke kommer retur. Jeg er selvsagt dødulykkelig og savner ham ekstremt. Han er smuttet med stort set alt og har efterladt mig tilbage med 500 kr. og så lige op til jul.

jeg har selvfølgelig ikke søgt julehjælp da det ikke var nødvendigt. Jeg søger nu gode råd til hvordan jeg kommer nemmest igennem denne måned. Foruden min (eks)kærestes barn har jeg 3 andre. 
Har i forslag til nemme billige retter? Jeg modtaget også meget gerne forslag til en billig jule middag.

tusind tak hvis i læste med så langt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2019

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Jeg er anonym da det her er meget følsomt for mig og jeg vil helst ikke genkendes. 

Min kæreste, faren til min yngste har simpelthen valgt at forlade mig og meddelt han ikke kommer retur. Jeg er selvsagt dødulykkelig og savner ham ekstremt. Han er smuttet med stort set alt og har efterladt mig tilbage med 500 kr. og så lige op til jul.

jeg har selvfølgelig ikke søgt julehjælp da det ikke var nødvendigt. Jeg søger nu gode råd til hvordan jeg kommer nemmest igennem denne måned. Foruden min (eks)kærestes barn har jeg 3 andre. 
Har i forslag til nemme billige retter? Jeg modtaget også meget gerne forslag til en billig jule middag.

Søg ind i gruppen "næstekærlighed og sammenhold" på facebook, der har du muligheden for at søge hjælp igennem deres admins, de er skide søde og der er næsten altid hjælp at hente fra gruppen og dens medlemmer og sikke da en klaphat af en mand

Anmeld Citér

12. december 2019

Anonym trådstarter

Liland skriver:

Søg ind i gruppen "næstekærlighed og sammenhold" på facebook, der har du muligheden for at søge hjælp igennem deres admins, de er skide søde og der er næsten altid hjælp at hente fra gruppen og dens medlemmer og sikke da en klaphat af en mand

Tusind tak. Jeg vil prøve at finde gruppen 

og ja! Jeg er også bare rigtig skuffet 

Anmeld Citér

13. december 2019

serinasmor

Skal du være hos dig selv til jul? 

Billige retter er fx 

Tomatsuppe (hjemmelavet på flåede tomater) 

Risengrød

Pasta med tomatsovs

Risvandgrød

Anmeld Citér

13. december 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Anonym skriver:

Et rigtig godt tip i forhold til at spare på maden er madforfattigroeve.dk - hun laver madplaner til nærmest ingen penge, det er SÅ fantastisk når pengene er små.. 

Hvor gamle er dine børn? Har du julegaver til dem? 

Anmeld Citér

13. december 2019

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Skal du være hos dig selv til jul? 

Billige retter er fx 

Tomatsuppe (hjemmelavet på flåede tomater) 

Risengrød

Pasta med tomatsovs

Risvandgrød

Vi holder jul hjemme 

Og tusind tak!

Anmeld Citér

13. december 2019

Anonym trådstarter

Lefrica skriver:

Et rigtig godt tip i forhold til at spare på maden er madforfattigroeve.dk - hun laver madplaner til nærmest ingen penge, det er SÅ fantastisk når pengene er små.. 

Hvor gamle er dine børn? Har du julegaver til dem? 

Tak den side vil jeg lige kigge på.

børnene er mellem 1 og 8 år. Jeg har heldigvis gave. Det er mere mad jeg har brug for at have styr på så ingen skal være sultne 

Anmeld Citér

13. december 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Anonym skriver:

Tak den side vil jeg lige kigge på.

børnene er mellem 1 og 8 år. Jeg har heldigvis gave. Det er mere mad jeg har brug for at have styr på så ingen skal være sultne 

Super - ellers kunne det være jeg kunne have hjulpet  

Du lyder som en målrettet mor - så jeg er sikker på at du nok skal klare dig igennem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.