Knude bag øre hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.821 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. december 2019

Anonym trådstarter

Hjælp kære piger!!!!! 
 Jeg har i lang tid haft en hævet kirtel bag/under det ene øre, som er blevet tjekket hos lægen flere gange, og helt ufarlig. Men nu er den vokset en del og er derfor sendt til scanning, som lægen siger bare for at være 100% sikker på alt er ok. Lægen tror ikke at der er noget i det, men har sendt mig videre for en sikkerheds skyld...... 

Men puha hvor er jeg bare bange������Er det nogle som har nogle gode erfaringer med sådan noget, høre jeg meget gerne fra jer����For puha jeg er bange��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2019

Rockertand

Anonym skriver:

Hjælp kære piger!!!!! 
 Jeg har i lang tid haft en hævet kirtel bag/under det ene øre, som er blevet tjekket hos lægen flere gange, og helt ufarlig. Men nu er den vokset en del og er derfor sendt til scanning, som lægen siger bare for at være 100% sikker på alt er ok. Lægen tror ikke at der er noget i det, men har sendt mig videre for en sikkerheds skyld...... 

Men puha hvor er jeg bare bange������Er det nogle som har nogle gode erfaringer med sådan noget, høre jeg meget gerne fra jer����For puha jeg er bange��

Start med at sætte ord.på. Du er bange for, at det er kræft.

Hvis det skal være kræft, er der stmptomer, der skal være til stede. Din læge har ikke vurderet, at du er i risikogruppen, men sender dig videre, så du kan få fred. Det er altså, så DU kan lukke den bekymring.

Nu er du endnu mere bange, men i virkeligheden handler det om, at din uvidenhed på området.

Uanset om vi andre har gode eller dårlige erfaringer, bliver du ikke mere rolig, der skal du have en samtale med en læge, der kan afkræfte det, før lettelsen sætter ind.

Anmeld Citér

12. december 2019

God-mor

Anonym skriver:

Hjælp kære piger!!!!! 

Jeg har haft to knuder på halsen i mange år. De er også blevet tjekket flere gange, og de er harmløse. Nu er de så forsvundet, men havde dem i over 10 år Men jeg forstår godt du er nervøs, men som en anden skriver så er det for din egen skyld at lægen sender dig videre. Det er for at du selv kan få ro, og det lyder virkelig ikke som om at noget tyder på at det er kræft. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.