Puh må lige dele med jer... Jeg smed p-pillerne i slut oktober. Efter en indskydelse tog jeg en test d 1.12 som var positiv!! Tog en mere for at være sikker som også var positiv. Jeg havde mens d 18.11, så sygeplejersken sagde at jeg var to uger henne og at jeg sku tage en test en uge efter. De næste par dage havde jeg virkelig ømme bryster og pletblødning, så var sikker på jeg var gravid.
Tog en test i søndags, og den var negativ
tog en mere i tirsdags som også var negativ, og tænkte jeg måske havde haft en biokemisk abort (efter at have læst herinde). Jeg fik taget en blodprøve tirsdag hos lægen som vist hcg på 35. Sygeplejersken siger at det er så lavt at jeg nok ik er gravid, får taget en ny blodprøve på mandag. Puh, synes det er virkelig lang tid at vente! Håber virkelig, men blev så ked af det i søndags med den negative test at jeg heller ik tør håbe for meget
men synes bare stadig jeg har lidt ømme bryster og det niver ligesom i underlivet. Har stadig lidt pletblødning. Men har ikke været gravid før, så ved ik om det er tegn nok
Anmeld
Citér