Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. december 2019

Kir

Puh må lige dele med jer... Jeg smed p-pillerne i slut oktober. Efter en indskydelse tog jeg en test d 1.12 som var positiv!! Tog en mere for at være sikker som også var positiv. Jeg havde mens d 18.11, så sygeplejersken sagde at jeg var to uger henne og at jeg sku tage en test en uge efter. De næste par dage havde jeg virkelig ømme bryster og pletblødning, så var sikker på jeg var gravid. 

Tog en test i søndags, og den var negativ  tog en mere i tirsdags som også var negativ, og tænkte jeg måske havde haft en biokemisk abort (efter at have læst herinde). Jeg fik taget en blodprøve tirsdag hos lægen som vist hcg på 35. Sygeplejersken siger at det er så lavt at jeg nok ik er gravid, får taget en ny blodprøve på mandag. Puh, synes det er virkelig lang tid at vente! Håber virkelig, men blev så ked af det i søndags med den negative test at jeg heller ik tør håbe for meget  men synes bare stadig jeg har lidt ømme bryster og det niver ligesom i underlivet. Har stadig lidt pletblødning. Men har ikke været gravid før, så ved ik om det er tegn nok  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Øv øv kan godt forstå du er ked af det. 

Jeg er endnu ked af det og det vil at være 3 uger siden. Jeg havde en ma tror jeg det hedder. Hold ud og blev ved med at prøve. 

Jeg var desværre 10 uger henne 

Anmeld Citér

13. december 2019

Kir

Tak.. Det værste lige nu er at jeg er i sådan limbo hvor jeg ikke vil tro jeg ikke er gravid, men samtidig heller ik tør tro på jeg er. 

Det gør mig ondt, det må være virkelig svært når du har været så langt henne  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.