Parfume til min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
10 svar
2 synes godt om
11. december 2019

lottemusen

Jeg vil gerne give min mand en ny parfume i julegave, da den gamle er ved at være tom. Den skal være frisk i duften og ikke for skarp.

Har i en, i kan anbefale? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2019

Soonmom

1 million (den originale) verdens bedste duft 

Anmeld Citér

11. december 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hugo Boss “The Scent”... dufter fantastisk.....

Anmeld Citér

11. december 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
lottemusen skriver:

Jeg vil gerne give min mand en ny parfume i julegave, da den gamle er ved at være tom. Den skal være frisk i duften og ikke for skarp.

Har i en, i kan anbefale? 

Min mand har i mange år brugt den fra Chanel. Mener den hedder Allure, homme, edition blanche. Den dufter maskulint, men med lidt citrus i. 
ellers bruger han også Armani code. Ved ikke om der er flere forskellige. Men den dufter i hvert fald ikke for tung heller. 
de kan anbefales

Anmeld Citér

11. december 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er standarten CK1. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. december 2019

Nadije

Valentino - Uomo 

Dior - Sauvage 

Chanel - Bleu 

Min mand gik med Juan Paul og Chanel Allure homme sport før. Men jeg køber altid hans parfumer nu og han elsker duftene og synes hans gamle er dårlige nu. 

Anmeld Citér

11. december 2019

Nadije

YSL - La nuit de L’homme 

YSL - Y 

Skulle vist også være ret gode 

Anmeld Citér

11. december 2019

Nadije

SDD skriver:

Min mand har i mange år brugt den fra Chanel. Mener den hedder Allure, homme, edition blanche. Den dufter maskulint, men med lidt citrus i. 
ellers bruger han også Armani code. Ved ikke om der er flere forskellige. Men den dufter i hvert fald ikke for tung heller. 
de kan anbefales

Der er flere Armani Code, den originale er udgået. Den de sælger flest af nu hedder Code Pour, der er flasken helt sort. Men den dufter ikke som den originale 

Anmeld Citér

11. december 2019

lottemusen

Nu er jeg helt forvirret over alle de forslag   Men tak for inspiration, jeg må se hvilken en af dem, jeg bedst kan li' 

Anmeld Citér

11. december 2019

Nadije

lottemusen skriver:

Nu er jeg helt forvirret over alle de forslag   Men tak for inspiration, jeg må se hvilken en af dem, jeg bedst kan li' 

Dior - Sauvage er den bedst solgte på verdensplan siden den udkom. Så den går du ikke helt galt i byen med. 

Valentino - Uomo er som sagt også meget solgte og det er den min mand bruger mest. De finder i 3 udgaver, den klassiske Uomo, Uomo aqua (den er mere frisk) også Uomo intense. 

Men bedst solgte på verdensplan er Sauvage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.