Gratis aktiviteter på min fødselsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
9 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg har fødselsdag her den 18 december og kontoen er desværre tom det er en virkelig dyr måned og have fødselsdag i. Plus min mor bliver 50 år den 14 december så det har osse kostet lidt ekstra.

Jeg har en pige på 4år og en pige på 5år jeg er alene med dem. 

Jeg er fra Fyn er der nogen der ved eller har nogle gode ider som jeg kan lave med mine børn på min fødselsdag helt gratis.

Det er jo lidt trist bare at skulle side hjemme og se tv på sin fødselsdag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er selvfølgelig forskelligt. Men jeg laver aldrig noget særligt for ungerne, på min egen fødselsdag �� 

Jeg ville synes det var fint nok at bage boller og sætte et flag i, købe eller bage en kage til eftermiddag og se en hyggelig film sammen.

Anmeld Citér

9. december 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det er selvfølgelig forskelligt. Men jeg laver aldrig noget særligt for ungerne, på min egen fødselsdag �� 

Jeg ville synes det var fint nok at bage boller og sætte et flag i, købe eller bage en kage til eftermiddag og se en hyggelig film sammen.

Mange tak det var da en god ide og bage lidt boller og måske lave en lagkage med et flag i og så i sofaen med en familie film 

Anmeld Citér

9. december 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg har fødselsdag her den 18 december og kontoen er desværre tom det er en virkelig dyr måned og have fødselsdag i. Plus min mor bliver 50 år den 14 december så det har osse kostet lidt ekstra.

Jeg har en pige på 4år og en pige på 5år jeg er alene med dem. 

Jeg er fra Fyn er der nogen der ved eller har nogle gode ider som jeg kan lave med mine børn på min fødselsdag helt gratis.

Det er jo lidt trist bare at skulle side hjemme og se tv på sin fødselsdag. 

Gå en tur i skoven og saml materialer til juledekorationer, som I laver sammen, når I kommer hjem igen til varm kakao. 

(Sh*t! Jeg er for gammel til at være herinde. Jeg er, nøjagtigt på dato, et år yngre end din mor &nbsp 

Anmeld Citér

9. december 2019

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Gå en tur i skoven og saml materialer til juledekorationer, som I laver sammen, når I kommer hjem igen til varm kakao. 

(Sh*t! Jeg er for gammel til at være herinde. Jeg er, nøjagtigt på dato, et år yngre end din mor &nbsp 

vi har allerede lavet dekorationer og så har vejert ikke lige været til gå ture det sidste stykke tid så vil ikke ligge planer efter at kunne være ude. 

Anmeld Citér

9. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

vi har allerede lavet dekorationer og så har vejert ikke lige været til gå ture det sidste stykke tid så vil ikke ligge planer efter at kunne være ude. 

Jeg synes det er noget at det bedste at komme ud i rigtig blæsevejr med ungerne og så ind i varmen bagefter og bage noget med masser af kalorier, fx hjemmelavede pizza’er, æblekage eller boller -Bagefter hygge med en familiefilm under tæpper i sofaen

Anmeld Citér

9. december 2019

Ano18

Profilbillede for Ano18

Hvad m at du inviterer lidt mennesker og beder dem tage lidt snacks / mad etc med i stedet for en gave, og så lave noget på børnenes præmisser (hvis du ligesom mig gerne vil fejre din dag for deres skyld og finder glæden i deres glæde Måske brætspil, juleklip, julefilm. Og så de penge du alligevel skulle bruge på jeres mad kan måske være lidt servietter eller andet til buffeten. 

Anmeld Citér

9. december 2019

Ano18

Profilbillede for Ano18

Eller hvis du får gaver af dine forældre så ønsk dig billetter til den nye Frozen til dig og ungerne og tag lidt guf med ind i din taske. 

Anmeld Citér

9. december 2019

Hjemmegaaende

Profilbillede for Hjemmegaaende

Tag i plantorama og se deres juleudstilling og kig på dyrene

Anmeld Citér

10. december 2019

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres gode råd ☺️ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.