Tester stadig positivt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

220 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg testede tydeligt positivt efter at have haft min menstruation og blødte igen nogle dage efter. Jeg gik ud fra, at det var en BIO/SA pga. de to blødninger, men jeg tester stadig lige så fint positivt som i sidste uge. Jeg har ikke blødt i fire dage nu og testen bliver ikke svagere. Har nogen prøvet noget lignende? Hvornår bliver testen negativ efter BIO/SA? Ved ikke om jeg er købt eller solgt, og lægen siger bare at det nok er en abort han ikke kan gøre noget ved...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2019

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik 19-09-11, Magnus 11-07-18
Anonym skriver:

Jeg testede tydeligt positivt efter at have haft min menstruation og blødte igen nogle dage efter. Jeg gik ud fra, at det var en BIO/SA pga. de to blødninger, men jeg tester stadig lige så fint positivt som i sidste uge. Jeg har ikke blødt i fire dage nu og testen bliver ikke svagere. Har nogen prøvet noget lignende? Hvornår bliver testen negativ efter BIO/SA? Ved ikke om jeg er købt eller solgt, og lægen siger bare at det nok er en abort han ikke kan gøre noget ved...

Jeg har ikke prøvet det men jeg ville nok bede min læge tage det lidt mere seriøst og få en blodprøve test til at se hvad der foregår...

hvis ikke han/hun vil det så husk at det er tilladt at skifte læge...

Anmeld Citér

9. december 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Ville forlange blodprøver eller evt scanning. For hcg burde være faldet så testene blev utydelige. 

Anmeld Citér

9. december 2019

Hjemmegaaende

Profilbillede for Hjemmegaaende

Jeg ville betale scanning selv hvis lægen ikke vil tage prøve 

Anmeld Citér

9. december 2019

sib26

Profilbillede for sib26

Nogle har jo menstruation selv om de er gravide - men nok en god ide med blodprøve og scanning. Jeg håber det bedste 

Anmeld Citér

9. december 2019

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg har ikke prøvet det men jeg ville nok bede min læge tage det lidt mere seriøst og få en blodprøve test til at se hvad der foregår...

hvis ikke han/hun vil det så husk at det er tilladt at skifte læge...

De har givet mig en tid til blodprøve på torsdag i næste uge. Der er godt nok længe til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.