Er så forvirret! Cyklus - g test - ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er ÆL testen positiv pga. evt graviditet? Forventer mens om 6 dage ca

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

250 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2019

Anonym trådstarter

Hej piger, 

vi prøver på at få nr 2.
Gravid i først forsøg dog endte det i MA i uge 8 start okt. 

min cyklus efter det, de sidste to måneder har været noget rod, som i meget rodet. 

har i fredags (formentligt 3+0) havde jeg lyserød/brunt udflåd men kun den ene gang. Og tænkte nu kommer mens, ikke skyggen af det! Så Måske implantation blødning? 

har i disse dage været død sulten, brystspændninger og oppustet, præcist som de to andre gange jeg var gravid.

har taget 9 ÆL test i denne cyklus, men ikke fundet min ÆL.plejer aldrig at være itvivl på ÆL, men har ingen symptomer på ÆL haft efter MA. 

tænkte okay, måske er jeg gravid. Kunne jeg jo i præcist godt være. 
er 3+2 i dag formentligt, og jeg kan godt ane noget på g testen, men det er så ultra ultra svagt .

tænkte okay tager den sidste ÆL test jeg har, og den siger så positiv(digital) men når jeg kigger på den, ville jeg ikke så den er positiv, MEN har aldrig oplevet at den sagde positiv digital før. MEN siger ÆL positiv fordi jeg måske er gravid? For det er vel meget sent med ÆL? Forventer mens ca. på lørdag. 

Billederne er af ÆL testen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2019

Anonym

Jeg testede for ægløsning og den blev positiv allerede på cyklusdag 8. Det kunne jeg ikke forstå, så jeg testede videre og den var så positiv i 5 dage yderligere før jeg tog en graviditetstest som uden tvivl var positiv. Jeg vidste ikke hvor langt jeg var henne fordi det hele var lidt mærkeligt, og jeg måtte også have et udskrab fordi HCG steg så langsomt.

Men ja, jeg testede positiv på ægløsningstest da jeg var gravid, men det er ikke en garanti at det er derfor du gør. Må vi se graviditetstesten?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.