Nogen steder man kan søge julehjælp så sent ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
34 svar
43 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg står i en rigtig trist situation med min mand (eksmand) ikke længere er sammen han har smidt mig og mine 2  drenge ud og vi har stort set måtte starte forfra med alting havde os søgt julehjælp hos mødrehjæpen men har desværre fået afslag da de har rigtig mange ansøgere i år og det er det eneste sted jeg har kunne søge så sent , jeg har Googlet og Googlet men kan ingenting finde det alt for sent at ansøge nu .  så vil hører om nogle kender til nogen steder man kan søge så sent ? 

Jeg mangler alt til jul og jeg har så forfærdeligt ondt i maven over det på mine 2 drenges vejne og føler det er min skyld vi står i denne situation  selvom det selvfølgelig ikke er... Men det koster bare mange penge og "starte forfra" i ny bolig møbler osv..  puha den værste jul ever! Og nu forstår jeg for alvor hvor svært nogen familier måtte have det i julen og at man hurtigt selv kan havne der! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Har du hørt din eks om du evt kan låne af ham? - mener det også er i hans interesse at børnene får en god jul

Anmeld Citér

7. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg står i en rigtig trist situation med min mand (eksmand) ikke længere er sammen han har smidt mig og mine 2  drenge ud og vi har stort set måtte starte forfra med alting havde os søgt julehjælp hos mødrehjæpen men har desværre fået afslag da de har rigtig mange ansøgere i år og det er det eneste sted jeg har kunne søge så sent , jeg har Googlet og Googlet men kan ingenting finde det alt for sent at ansøge nu .  så vil hører om nogle kender til nogen steder man kan søge så sent ? 

Jeg mangler alt til jul og jeg har så forfærdeligt ondt i maven over det på mine 2 drenges vejne og føler det er min skyld vi står i denne situation  selvom det selvfølgelig ikke er... Men det koster bare mange penge og "starte forfra" i ny bolig møbler osv..  puha den værste jul ever! Og nu forstår jeg for alvor hvor svært nogen familier måtte have det i julen og at man hurtigt selv kan havne der! 

Hvor gamle er dine børn? 

Og når du skriver at du mangler alt til jul - kan du så præcisere det lidt mere? Er det alt fra nisser til rødkål eller?

Anmeld Citér

7. december 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Har du hørt din eks om du evt kan låne af ham? - mener det også er i hans interesse at børnene får en god jul

Mig og min eks er slet ikke på talefod og ja desværre lader han det gå ud over børnene 

Anmeld Citér

7. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor gamle er dine børn? 

Og når du skriver at du mangler alt til jul - kan du så præcisere det lidt mere? Er det alt fra nisser til rødkål eller?

5 og 7 år  

Jamen mangler gaver til drengene 

Noget julehygge i juledagene.  

Anmeld Citér

7. december 2019

mor til pige 2011

Profilbillede for mor til pige 2011
Mor igen til december 2018
Anonym skriver:

5 og 7 år  

Jamen mangler gaver til drengene 

Noget julehygge i juledagene.  

Hvor i landet bor du ? 

Anmeld Citér

7. december 2019

Anonym trådstarter

mor til pige 2011 skriver:

Hvor i landet bor du ? 

Sydsjælland

Anmeld Citér

7. december 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom
Anonym skriver:

Mig og min eks er slet ikke på talefod og ja desværre lader han det gå ud over børnene 

Er der ikke andre i familien du har mulighed for at låne af?

Anmeld Citér

7. december 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Er der ikke andre i familien du har mulighed for at låne af?

desværre har ikke så meget familie , mine forældre har hjulpet os rigeligt med vores nye hjem dem kan jeg ikke lide at trække på længere 

Anmeld Citér

7. december 2019

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Jeg tror desværre alle julehjælps stederne har lukket for ansøgninger. Du kan spørge i kirken i dit sogn, mange kirker giver julehjælp og de er vist ikke så strikse med ansøgningsfrist.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.