Lægens test er negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2019

Anonym trådstarter

I tirsdags gik jeg til lægen, fordi jeg er gravid men bløder. Hun ville tage en graviditetstest på urin men den var altså negativ??? Så hun ville ikke gøre mere ved det, og sagde det bare var menstruation. Men jeg tester stadig positiv selvom jeg bløder, dog ingen udvikling i mine tests. Hvordan hænger det sammen og hvad skal jeg så gøre, hvis lægen ikke mener jeg er gravid 

Jeg er umiddelbart kun 4+5/6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Lægens test er falsk negativ.. Der har været en fejl ved den.. 

Så du bestiller endnu en tid, og viser hende evt. det her billede

Anmeld Citér

7. december 2019

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Lægens test er falsk negativ.. Der har været en fejl ved den.. 

Så du bestiller endnu en tid, og viser hende evt. det her billede

Jeg viste også et billede af en test fra samme morgen, men det var hun egentlig ligeglad med, når deres test var negativ. Men jeg må forsøge igen. Skal jeg forlange en scanning eller noget? Ved jo ikke om der er noget galt 

Anmeld Citér

7. december 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvis der er noget galt, medmindre det er en graviditet uden for livmoderen, er der ikke meget at gøre. Jeg ville vente en uge og teste igen. Hvis du så stadig tester positivt, ring til lægen og sig du er gravid. I princippet er der ikke en grund til at de tester dig også. 

Anmeld Citér

7. december 2019

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

I tirsdags gik jeg til lægen, fordi jeg er gravid men bløder. Hun ville tage en graviditetstest på urin men den var altså negativ??? Så hun ville ikke gøre mere ved det, og sagde det bare var menstruation. Men jeg tester stadig positiv selvom jeg bløder, dog ingen udvikling i mine tests. Hvordan hænger det sammen og hvad skal jeg så gøre, hvis lægen ikke mener jeg er gravid 

Hej 

Jeg ville nok prøve at teste igen mandag, og se hvordan den så ud. 

Hvis den fortsat er positiv hjemme, og du stadig bløder, så ville jeg nok bede dem tage en blodprøve for at tjekke om dit hcg er stigende eller faldende. 

En scanning ville ikke nødvendigvis give et klart svar så tidlig. �� For at alt er som det skal være, og du bare er en af dem, der bløder i starten. 

Dit urin kan også have været for tyndt, da lægen testede i tirsdags.  

Anmeld Citér

7. december 2019

M O R til J Vega

Profilbillede for M O R til J Vega
Anonym skriver:

Jeg havde en medicinsk abort 3 okt. og testede stadig flot positiv 3-4 uger efter. 

så det er måske en Spontan abort/bio og derfor har du stadig hcg i kroppen, det tager altså lidt før det rammer 0 igen. 
og hvis der heller ikke er udvikling, kunne det godt lyde som en SA. 

men se tiden an, tag en ny test og se om den bliver mere negativ eller positiv, og tag det derfra. 

krydser finger for at det hele er okay 

Anmeld Citér

8. december 2019

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, jeg ringer igen i morgen. Det har været en lang weekend 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.