Træt af at smide mad ud hele tiden. Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
7 svar
4 synes godt om
6. december 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Det er sådan at min søns far og jeg har 7/7 ordning. Det betyder at når jeg har ham i mine 7 dage så købes der ind til pålæg også ligger det bare og bliver gammelt i den uge han er hos sin far. 
men kan man egentlig fryse pålæg ned der har været åbnet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Før vi fik mere end et barn frøs vi mange gange halvdelen ned når vi købte en pakke, så Leverpostej, pølser osv kan godt 

Anmeld Citér

6. december 2019

Birthdaybaby

Profilbillede for Birthdaybaby

Sagtens, men når du nu ved ca hvilken mængde der spises på en uge, så kunne du købe så det passer bedre, eller i hvert fald fryse det end inden det har stået åbent i flere dage. Derudover kan du overveje at købe Remas egen variant der er delt i to lag i pakken. 

Anmeld Citér

6. december 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Soonmom skriver:

Før vi fik mere end et barn frøs vi mange gange halvdelen ned når vi købte en pakke, så Leverpostej, pølser osv kan godt 

Okay. Var bare i tvivl om man kunne fryse ting ned når pakkerne var åbne 

det vil jeg gøre fremover. 
tak for svar 

Anmeld Citér

6. december 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Birthdaybaby skriver:

Sagtens, men når du nu ved ca hvilken mængde der spises på en uge, så kunne du købe så det passer bedre, eller i hvert fald fryse det end inden det har stået åbent i flere dage. Derudover kan du overveje at købe Remas egen variant der er delt i to lag i pakken. 

Har desværre ikke nogen Rema i nærheden af hvor jeg bor endnu. Den er stadig under opbygning. 

men jeg deler pakkerne i to fremover. Var bare i tvivl om man kunne fryse åbne ting ned. 

Anmeld Citér

6. december 2019

kamikaze

Profilbillede for kamikaze
AnoMor skriver:

Okay. Var bare i tvivl om man kunne fryse ting ned når pakkerne var åbne 

det vil jeg gøre fremover. 
tak for svar 

Det kan du, men det er meget bedre at fryse halve pakken når du åbner den end at smide pakken i fryseren når din søn rejser. Det bliver ikke mindre gammelt af at ligge i fryseren :-)

Anmeld Citér

6. december 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Enig med de andre. Frys endelig pålæg ned, men del det op så snart pakken åbnes og frys den ene halvdel ned.

Anmeld Citér

6. december 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Tak for jeres svar og gode råd. Jeg vil ikk have betænkelighedder med st nedfryse fra nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.