Overgive sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. december 2019

Anonym trådstarter

Ah jeg er i et dilemma med min svigerinder -

Hun er skilt og hun er 100% narcissistisk eller personlighed forstyrret, noget er i spil det er helt sikkert - 

Nu er det sådan vi er kommet op til at skændes, normalt gøre vi det aldrig da jeg Normalt bare smider det i en kurv når hun lukker lort ud, men lige denne gang gik for for vidt og jeg måtte tale ad.

min mand har intet med hende at gøre han orker ikke synet af hende 

- problmet opstår nu at vi må ikke mere se hendes børn når hun har dem  vores børn elsker deres fætter-kusine, 

Nu tænker jeg at hun aldrig kommer at give sig, og jeg tænker jeg må sige undskyld for fred skyld, men problmet ER hun svinet os ud og hvordan kan jeg sige undskyld til det, lad være med at skrive I skulle aldrig skændes, det ved jeg og vi lader 99% af hendes lort være, men hun krydsede en græne hvor jeg måtte sige stop, vi er også sådan lidt “bange” for hende da hun er meget Extremt 

At tale til hendes fornuft er udlukket hun har ingen empati og når hun er blevet trådt på skal nogen betale 

hvordan skal jeg bære mig ad? Jeg Kan godt sluge min stolthed for børnene, men det er bare svært fordi jeg kan jo ikke sige - Du må gerne overskride vores grænser og snakke om vores privat liv ...

ah jeg ved ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Snakker I stadig med faren til børnene? For så kunne I måske lave en aftale med ham, så børnene kan ses.. 

Hvis ikke det er muligt, så har jeg nok ikke noget råd, for det er synd for børnene, at de ikke kan ses med hinanden, men omvendt synes jeg heller ikke, at I skal lade jer træde på af din svigerinde.. Så jeg har desværre ikke andet råd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.