Fjällräven Mini Rygsæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg har  kigge på den til mig selv er 157 høj synes det er en lille fin taske til telefon nøgler og pung. Er det muligt at indstille  skulderstroppe til en voksen af min str ?? Og hvordan er den af bære rundt på??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2019

A38

Jeg tænker du måske kan prøve den på i en butik. Men jeg er 167 høj og min datter har en mini fjällräv taske og den vil jeg på ingen måde kunne passe. Jeg tror derfor også at den vil være alt for lille til dig. Altså stropperne er for korte.

Anmeld Citér

4. december 2019

Øboen

Mindes at de har lavet den nye mini i "børnestørrelse", jeg har en gammel mini som er 15 år gammel, dengang var stropperne lavet til voksne. Men synes at have læst idag at de har lavet dem kortere så de faktisk passer til børn, ville nemlig give min søn min gamle taske, men stropperne var 100 meter for lange til en lille gut på 3 selvom de blev rullet ind. Så alternativt skal du måske kigge efter en brugt ældre model. Men smut da i en friluftsbutik og spørg, eller skriv til fx spejdersport på facebook. De må vide om der er flere modeller af minien.  

Anmeld Citér

4. december 2019

Malene76

Anonym skriver:

Jeg har  kigge på den til mig selv er 157 høj synes det er en lille fin taske til telefon nøgler og pung. Er det muligt at indstille  skulderstroppe til en voksen af min str ?? Og hvordan er den af bære rundt på??

Den vi har kan du sagtens indstille stropperne så en voksen kan bruge den. Jeg har brugt været mere end en gang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.