Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
I uge 14 var vi til kønsscanning og fik at vide vi skulle have endnu en pige. Jeg var så til en scanning på sygehuset ugen efter hvor hun mente de var en pige men også forsikrede os om at “tappen” stadig kunne nå at rejse sig så vi skulle ikke regne med det. Jeg skal så til MD på fredag og går nu og tænker om vi kunne ske at få et andet svar der. Hvor mange herinde har oplevet at de har taget fejl af kønnet til en scanning?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ikke selv oplevet det, men en fra min mødregruppe fik at vide de ventede en dreng til MD scanning, og ud kom en fin lille pige
Jeg har ikke selv prøvet det, men en i min terminsgruppe fik til selvbetalt købsscanning, md-scanning og ekstra scanning pga en kronisk lidelse ved moderen, fortalt at de ventede en pige. men ud kom en dreng.
Jeg har heller ikk selv prøvet det. Men kender 2 der har prøvet at de fik at vide de ventede piger til md scanning og ud kom der drenge. lidt synd for den ene havde allerede gjort baby værelse klar til lyserød og rigtig prinsesse værelse og garderoben også fyldt med små kjoler osv.
Ved min moster var de i tvivl, hele hendes graviditet igennem, trods mange ekstra scanninger grundet andet. De sagde først på, så dreng, så skiftede de om igen, og ud kom så en dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128