Gave til 1 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2019

Anonym trådstarter

Hej

hvad elskede jeres 1 årig at lege med ? �� jeg tænker noget hun kan rode med �� hun elsker at rode 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2019

Black Rose

Profilbillede for Black Rose
Anonym skriver:

Hej

hvad elskede jeres 1 årig at lege med ? �� jeg tænker noget hun kan rode med �� hun elsker at rode 

Stablekopper og brio klovnen der samles på en pind (fra ca. 14 mdr)   Derudover alt med hjul, især ting med noget der bevæger sig mens det kører - altså evt noget med en fjeder der hopper 

Anmeld Citér

2. december 2019

Bettybom

Profilbillede for Bettybom

Min datter er og var utrolig glad for sådan et fiskespil fra tigeren. Nogle af tingene skal dog ikke bruges (fiskestængerne fx). 
men hun elsker at tage fiskene ud og ind igen og igen .. den bedste ting hun har fået og kostede sølle 50kr 

ellers er hun også ret glad for bøger - sådan nogle små tykke pap bøger. 

Anmeld Citér

2. december 2019

OurDream

Profilbillede for OurDream

Min er glad for papbøger og puttekasser. Han kan virkelig fordybe sig med at putte ting i og kaste dem ud igen.

Anmeld Citér

2. december 2019

Pb18

Profilbillede for Pb18

Stabletårn, stableklodser, tårn med ringe og papbøger - hun elsker det 

Anmeld Citér

3. december 2019

Tinstin

Profilbillede for Tinstin
Mor til to små

Ja, da min søn var 1 år var det netop noget med at putte noget i noget. Puttekasser var for svære, men han havde en brandbil med et hul i og den kunne han få lang tid til at gå med at komme pompomer i (kun under opsyn pga. kvælningsrisiko).

Anmeld Citér

3. december 2019

Birthdaybaby

Profilbillede for Birthdaybaby

BRIO gåvogn 

Stabletårn eller kasser 

Krea dukkevogn (den bliver brugt som gåvogn først, og her i huset skal den også gerne fyldes med alt muligt) 

legekøkken 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.