Til jer der bor min på 2 sal med baby og hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.102 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2019

Anonym trådstarter

Hvordan gør i det bedst med at lufte hunden når i er alene med baby? Jeg har tænkt over om jeg burde finde en bæresele jeg hurtigt kan putte hende i når vi skal lufte hunden da hun simpelthen er for tung at bære på både op og ned af trapperne plus gåturen. Hun er 8 mdr. 

hvordan gør i hvis i er alene med bebs og baby er puttet og hunden skal luftes?? Føler lidt jeg bare bliver nød til at forlade hende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2019

Hjemmegaaende

Vikle/bæresele er genialt. Så kan man også gå ture hvor klapvogn/barnevogn ikke kan komme

Anmeld Citér

29. november 2019

Anonym trådstarter

Hjemmegaaende skriver:

Vikle/bæresele er genialt. Så kan man også gå ture hvor klapvogn/barnevogn ikke kan komme

Jeg har nemlig overvejet bæresele, vikle har vi, men synes det er lidt for besværligt. Kender du nogle bæreseler du kan anbefale 

Anmeld Citér

29. november 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har nemlig overvejet bæresele, vikle har vi, men synes det er lidt for besværligt. Kender du nogle bæreseler du kan anbefale 

Jeg brugte aldrig bæresele. Synes vikle var langt mere behagelig.  

men ergo baby 360 skulle være den bedste på markedet. 

Anmeld Citér

29. november 2019

Janet1989

Bæresele på eller ud med klapvogn/barnevognen. 
du må ALDRIG gå alene fra så lille et barn .. kan slet ikke forstå at du overhovedet overvejer at gå tur med hunden, for så at efterlade barnet alene ? ��

Anmeld Citér

29. november 2019

Rida

Bæresele er så lækkert, ellers skal du overveje ring slynge istedet.

Hvor langt bor du oppe?

Og er der luftemulighed lige nedenfor lejligheden?

Jeg ville nok hvis det var mig i lejlighed med hund og baby. Og baby sover tage baby alarmen med ned og så bare stå lige uden for opgangen og lufte. Men også kun hvis der slet ingen chance er for at lukke sig selv ude 

Men nu bor jeg i hus og tør da også godt hænge vaske tøj op i haven og andre ting rundt omkring på grunden imens bebs sover. Så længe baby alarmen virker og jeg ikke kan låses ude så tænker jeg det går.

Anmeld Citér

29. november 2019

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Bæresele på eller ud med klapvogn/barnevognen. 
du må ALDRIG gå alene fra så lille et barn .. kan slet ikke forstå at du overhovedet overvejer at gå tur med hunden, for så at efterlade barnet alene ? ��

Roooiiiiig nu. Jeg går ikke TUR med hunden????  

Anmeld Citér

29. november 2019

Anonym trådstarter

Rida skriver:

Bæresele er så lækkert, ellers skal du overveje ring slynge istedet.

Hvor langt bor du oppe?

Og er der luftemulighed lige nedenfor lejligheden?

Jeg ville nok hvis det var mig i lejlighed med hund og baby. Og baby sover tage baby alarmen med ned og så bare stå lige uden for opgangen og lufte. Men også kun hvis der slet ingen chance er for at lukke sig selv ude 

Men nu bor jeg i hus og tør da også godt hænge vaske tøj op i haven og andre ting rundt omkring på grunden imens bebs sover. Så længe baby alarmen virker og jeg ikke kan låses ude så tænker jeg det går.

2 sal  og ja lufte muligheder foran bygningen, jeg har selv tænk på det med babyalarmen. Var bare i tvivl om det var uansvarligt? Tænker der nok er flere der gør det end man lige regner med, men stadig. 

Anmeld Citér

30. november 2019

MEF

Vi boede på 2. Sal med lille baby Og hund og far der ofte arbejde om aftenen, blev jeg tit nød til at lufte hunden. Baby kom i bæresele os så afsted på gåtur.

Jeg synes det var boget værre bøvl!! Vi valgte at flytte i en stuelejlighed, da baby var 10 måneder, fordi jeg simpelthen synes det var så pisse træls at skulle slæbe alt op og ned af de dumme trapper. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.