hmmm, undre mig godt nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Loggidut

over postDanmarks måde at drive forretning på....???

som jeg skrev den anden dag...så ville jeg jo have fat i et nej tak skilt til min dør...og det er hermed gjort...men ikke desto mindre bliver jeg ved med at modtage deres lort...jeg mener...den almindelige avisdreng har respekteret mit nej tak...men selve post danmark har igen her i weekenden drønet deres lorte reklamer i min brevsprække...det er da utroligt....hmmm, jeg bundtede lortet, satte et kruds over min adr. og skrev <.retur til afsender...så kan de fandme lær det, nu er det tilbage i deres postkasse.

det kan da ikke passe man ikke kan blive fri for deres lort...jo til nytår kan man...så laver de deres metode om...men der er sgu lang tid ind til da...så indtil de kan finde ud af jeg ikke vil have deres lort...så ryger det i postkassen på den måde...jeg er hamrende spændt på om det kommer tilbage til mig igen???

aj jeg blev også bare lige vred...det kan da ikke være rigtigt at man ikke selv kan bestemme hvad man ønsker og ikke ønsker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Nadi

Jeg har også tænkt den tanke! Vi kan ikke komme i vores postkasse da en eller anden (garanteret vores underbo) har ødelagt den. Vi har så sat et skilt på den hvorpå der står at de skal lægge det i en andens postkasse, men fatter de det??? NEJ >(
Vi har måtte sætte et kæmpe skilt på så postbudene og avisdrengene ikke kan komme i den, nu har de så også endelig forstået at brevebe skal i en anden postkasse; men jeg er spændt på at se hvad der sker når der komer reklamer.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.