Hej.
Sagen er den at min datter har været forkølet og hostet i 2 måneder. Det endte med at vi gav astma medicin i de sidste 14 dage, da vi var desperate. Hun stoppede med at hoste og vi stoppede medicinen. Lægen sagde at lungerne var helt fine, så der burde ikke være noget foruroligende.
Nu er sagen så den at hun er startet forfra med forkølelse og hoste, hver gang hun skal sove der gik ca 1,5 uge fra hun stoppede og til hun startede igen. Vi er så trætte herhjemme.
Vi er gået i gang med astma medicinen igen og giver samtidig coldy Honey, for at lindre i halsen. Jeg drypper næsen med saltvand, men vi mærker pt ikke den store effekt. Vi kører stadig på flaske om aftenen og en om natten, men prøver pt at droppe den om natten, da vi er bange for at den forværre hosten og hun kaster op. (gjorde hun i forgårs) vi samsover, da hun har brug for ekstra tryghed lige pt. Det gør dog det hele sværere, i forhold til at hæve hendes hoved. Har prøvet at putte noget under top madrassen, men da hun vender og drejer sig konstant, falder hun alligevel ned og ligger fladt. Der er så køligt som der nu kan være på værelset, da hun sparker dynen af og jeg derfor må pakke hende ind i tøj, for at hun ikke fryser.
Hvad kan jeg mere gøre?
Jeg har hørt at de nemt at blive påvirket af tænder, men tror på ingen måder at det her er tændernes skyld. Hun burde jo ikke stoppe i 1,5 uge for så at starte igen. Vi har ikke gjort noget anderledes i den tid og er derfor så uvidende om årsagen til det.
Anmeld
Citér