Spørgsmål omkring ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2019

Anonym trådstarter

Hej piger, 

vi har en dejlig datter på 2 år, og min ÆL har altid været meget Meget tydelig (smerter og udflåd) 

vi er blevet gravid i første forsøg, og her med “nr. 2” blev jeg også gravid i første forsøg, det endte dog i MA 3 okt. (uge 8) da hjertet var gået i stå 

jeg blødte selvfølgelig ved MA, blødte igen 14 efter (troede det var mens) men blødte så igen 14 dage efter det. 

min cyklus har altså været noget rod efter MA (hvilket jo selvfølgelig er forståeligt) 

jeg har ikke set skyggen af ÆL, og venter jo lidt i spændning på den. 

igår aftens inden sengetid, bliver jeg rigtig dårlig, sådan rigtig kvalme agtig  tænker ikke mere over det. 

men så her til eftermiddag slog det mig, at jeg jo Vel i princippet godt kan være gravid igen (vi har ubeskyttet sex hver 3-4 dag)

jeg tog så en test idag, og der er helt sikker et eller andet ultra svagt på den, men jeg vil heller ikke kunne være så langt ift. at jeg blødte for 3 uger siden. (Testen ligner den første test, jeg tog de to andre gange, jeg var gravid) 

MEN spørgsmålet er egentlig, kan jeg havde haft ÆL uden “tegn” som jeg ellers plejer.

kan MA godt havde vendt op og ned på det hele?

for normalt har jeg aldrig været itvivl om hvornår jeg havde ÆL. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2019

Anonym

Det kan du sagtens

Anmeld Citér

27. november 2019

Anonym trådstarter

Det kan du sagtens

Okay, det synes jeg bare er vildt, når jeg “normalt” har 100 procent styr på min cyklus 

men tusind tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.