Mindre liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2019

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg er gravid i uge 19 og har mærket bebs on/off i 4 uger. De seneste to uger har jeg dog mærket hver dag. Igår og i dag har jeg dog kun mærket noget engang i mellem og som nemt bare kan være tarmene. Jeg tænker lidt at bebs har lagt sig med ryggen ud mod men bliver alligevel lidt bekymret. Har i nogle råd til at prøve at få gang i bebsen eller få den til at vende sig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej!

Jeg er gravid i uge 19 og har mærket bebs on/off i 4 uger. De seneste to uger har jeg dog mærket hver dag. Igår og i dag har jeg dog kun mærket noget engang i mellem og som nemt bare kan være tarmene. Jeg tænker lidt at bebs har lagt sig med ryggen ud mod men bliver alligevel lidt bekymret. Har i nogle råd til at prøve at få gang i bebsen eller få den til at vende sig?

Drik noget iskoldt vand og læg dig så ned og slap af. Det er det første råd man får ved mindre aktivitet.
Du kan også prøve at skubbe lidt til maven, og se om det går gang i baby.

Men ellers så skal der ikke så meget til før man ikke mærker baby lige så meget, når den er så lille endnu. Den kan have vendt sig ind mod din ryg, eller ligge og sparke lidt på moderkagen så du ikke mærker det. Det kan også være at baby bare tager nogle mere stille dage, hvor h*n sover mere.

Anmeld Citér

27. november 2019

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Drik noget iskoldt vand og læg dig så ned og slap af. Det er det første råd man får ved mindre aktivitet.
Du kan også prøve at skubbe lidt til maven, og se om det går gang i baby.

Men ellers så skal der ikke så meget til før man ikke mærker baby lige så meget, når den er så lille endnu. Den kan have vendt sig ind mod din ryg, eller ligge og sparke lidt på moderkagen så du ikke mærker det. Det kan også være at baby bare tager nogle mere stille dage, hvor h*n sover mere.

Har prøvet med koldt vand og puffen til maven

Anmeld Citér

27. november 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Hej!

Jeg mærkede dog først liv i uge 21 pga moderkage udmod maveskindet, men i uge 25 hvor jeg skulle til lægen og hvor man skal kunne mærke liv, havde jeg ikke mærket ham i halvanden dag, ganske rigtigt lå han bare med ryggen udmod min mave, 20 min efter lægebesøg hvor jeg så alt var perfekt mærkede jeg igen spark  bare rolig 

Anmeld Citér

27. november 2019

FraMalling

Der er absolut INTET bekymrende i mindre liv så tidligt

jordemoder, Tina

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.