Hjælp til andelsbolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2019

Anonym trådstarter

Hej med jer. 
jeg skal kigge på andelsbolig imorgen og vil lige høre om bogen ved hvad dette betyder:

forbrugsafhængige udgifter 

jeg ved at boligydselsen ligger på 6000kr hvad er det så? 

og hvordan ved jeg om der er gæld i boligen? Det skal lige siges den sælges privat

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej med jer. 
jeg skal kigge på andelsbolig imorgen og vil lige høre om bogen ved hvad dette betyder:

forbrugsafhængige udgifter 

jeg ved at boligydselsen ligger på 6000kr hvad er det så? 

og hvordan ved jeg om der er gæld i boligen? Det skal lige siges den sælges privat

El, vand, varme, tv er forbrugsafhængige udgifter.

Ydelsen er det, du betaler for retten til at benytte bopælen.

Anmeld Citér

27. november 2019

Anonym

Hvis jeg må give dig et godt råd... Få en advokat eller en ejendomsmægler til at kigge det hele igennem. Især når det er privat salg. Der er så meget, som man skal have styr på: gæld, andelsboligforeningens økonomi, vedtægter, regler, osv. 

Dengang jeg købte en andelsbolig, fik jeg en ejendomsmægler til at gennemgå al dokumentation ifm. Boligen og foreningen for 2000 kr. Det var alle pengene værd. 

Eller hvis du har en i din omgangskreds, som er haj til disse ting. Få dem til at gennemgå alt.

Anmeld Citér

28. november 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Anonym skriver:

Hvis jeg må give dig et godt råd... Få en advokat eller en ejendomsmægler til at kigge det hele igennem. Især når det er privat salg. Der er så meget, som man skal have styr på: gæld, andelsboligforeningens økonomi, vedtægter, regler, osv. 

Dengang jeg købte en andelsbolig, fik jeg en ejendomsmægler til at gennemgå al dokumentation ifm. Boligen og foreningen for 2000 kr. Det var alle pengene værd. 

Eller hvis du har en i din omgangskreds, som er haj til disse ting. Få dem til at gennemgå alt.

• Ja for en der ved noget om det til at kigge igennem det 
  • Så du ikke ender med at købe katten i sækken. 
  •  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.