Baby smiler ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2019

Anonym trådstarter

Hej..

jwg har en dejlig pige på 6 måneder. Hun smiler og griner altid til far og mor, men hun vil sjælent

smile til andre. 

Burde jeg være bekymret ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2019

Anonym

Hvor længe ser baby de andre mennesker? 
min datter smilet altid til dem hun kender, men hvis det er fremmede skal hun lige se dem an. 

Anmeld Citér

26. november 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor længe ser baby de andre mennesker? 
min datter smilet altid til dem hun kender, men hvis det er fremmede skal hun lige se dem an. 

Når hun er sammen med dem i længere tid,tør hun gerne lidt op, men det er stadig ikke sådan rigtig kæmpe smil osv. 

Anmeld Citér

26. november 2019

Missyou

Måske hun bare de reserveret som person?

min smilte heller aldrig til andre, og der var ALDRIG andre der kunne holde ham. 

Han er lige blevet 4, og først nu svarer han når fremmede taler til ham- men kun fordi han ved han skal.

han er bare introvert og reserveret som person. ☺️

Anmeld Citér

26. november 2019

fehår

Lyder helt normalt. Min ældste er 2,5 og smiler stadig kun sjældent til folk, hun ikke er meget tæt på. Det er bare personlighed. Min yngste derimod smiler til alt og alle.

Anmeld Citér

26. november 2019

A38

Jeg synes også det lyder normalt. Min datter på halvandet er også meget, meget lang tid om at tø op overfor fremmede og folk hun ikke ser ofte, og har været det siden hun var helt lille. Hun er reserveret og stille når vi er ude. Derhjemme er hun super sjov og fjollet. Det er bare hendes personlighed.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.