(juni) Julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

SaNiNa

Giver i jeres små julegaver?

Nicklas skal helst sikkert have julegave(r) af os. og så får han en kaj og andrea dvd hver advent osse.

Det er hans første jul og vores som forældre så der skal gøre lidt ekstra ude af den osse selv om han ikke huske noget fra den, så det er jo ok mere for min skyld.

Så stort juletræ men masser af gaver skal vi have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Giver i jeres små julegaver?

Nicklas skal helst sikkert have julegave(r) af os. og så får han en kaj og andrea dvd hver advent osse.

Det er hans første jul og vores som forældre så der skal gøre lidt ekstra ude af den osse selv om han ikke huske noget fra den, så det er jo ok mere for min skyld.

Så stort juletræ men masser af gaver skal vi have.

Vi skal have pynt, juletræstur (både hvor det skal fældes og tændes i byen), småkagebagning og al mulig andet hygge og traditioner men gaverne tror jeg jeg sparer lidt på, han forstår det jo alligevel ikke så finder en lille ting og så skal han såmænd nok få en masse fra familien, men jul skal der bestemt være. Tænker bare at det ville være dumt at bruge mange penge når han vokser fra det så hurtigt, både tøj og legetøj. Men dvderne lyder som en rigtig god ide.
God jul

Anmeld

21. oktober 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Vi skal have pynt, juletræstur (både hvor det skal fældes og tændes i byen), småkagebagning og al mulig andet hygge og traditioner men gaverne tror jeg jeg sparer lidt på, han forstår det jo alligevel ikke så finder en lille ting og så skal han såmænd nok få en masse fra familien, men jul skal der bestemt være. Tænker bare at det ville være dumt at bruge mange penge når han vokser fra det så hurtigt, både tøj og legetøj. Men dvderne lyder som en rigtig god ide.
God jul

Niclas får heller ikke de vilde gaver af os, det lader vi de andre om, hans ønskeseddel er osse mest tingen han kan bruge med tiden, som lege køkken brio lego sådan noget og tøj de vokser jo så hurtig ud af det.

Anmeld

22. oktober 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Niclas får heller ikke de vilde gaver af os, det lader vi de andre om, hans ønskeseddel er osse mest tingen han kan bruge med tiden, som lege køkken brio lego sådan noget og tøj de vokser jo så hurtig ud af det.

Det bliver en prøvelse at lade være med at købe stort ind

Anmeld

22. oktober 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Det bliver en prøvelse at lade være med at købe stort ind

Hihi ja det tror jeg ose, men lige nu mangler nicklas altså ikke noget han har jo alt hvad han har brug for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.