Hvad giver jeres børn andre i gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2019

fehår

Profilbillede for fehår

Har to børn på henholdsvis 6 måneder og 2,5 år, og jeg tænker, den største så småt skal til at give julegaver til familie i år. Bare så hun vænner sig til, at gaver ikke kun handler om at få, men også om at give.

Jeg overvejede at få hende til at lave en tegning eller en guirlande, men jeg er også realistisk nok til at vide, at mange nok bare vil opfatte det som bras. 

Har I nogen ideer? Hvad gør I selv?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg vil sige i skal nøjes med at lave til fx bedsteforældre. Nogen der er ligeså stolte af jeres børn som i selv er så vil de bestemt sætte pris på gaver fra børnene jeg ville lave noget der kan bruges til noget, fx male glaskugler der kan hænges på juletræet i mange år eller lave nogen fine hjemmelavede fyrfadsstager. 

Anmeld Citér

25. november 2019

Panther

Profilbillede for Panther

Håndaftryk

Kartoffeltryk

Male på mulepose eller syltetøjsglas (praktisk gave)

Nøglering med billede

Perleplader (de store til hendes alder)

hvis du googler eller instagrammer kan du helt sikkert også finde en masse ultra-krea

Anmeld Citér

25. november 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
fehår skriver:

Har to børn på henholdsvis 6 måneder og 2,5 år, og jeg tænker, den største så småt skal til at give julegaver til familie i år. Bare så hun vænner sig til, at gaver ikke kun handler om at få, men også om at give.

Jeg overvejede at få hende til at lave en tegning eller en guirlande, men jeg er også realistisk nok til at vide, at mange nok bare vil opfatte det som bras. 

Jeg har siden min søn gik i vuggestue givet nærmeste familie (bedste forældre og onkel) et billede af ham selv. Et af de der man får tager af fotograf i institutionen. 

Anmeld Citér

25. november 2019

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
fehår skriver:

De giver foto gave og julepynt.

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

25. november 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Køb et lærred, put maling på i klatter, lig film henover og lad dit barn kørt rundt ned fingrene ovenpå. Resultatet bliver rigtig fint og der kommer ikke maling over det hele 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.