Nyt køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2019

Anonym

kamikaze skriver:

Betyder det ikke bare at de tager overpris som udgangspunkt? Eller laver de ændringer som gør at prisen sænkes?

Alle traditionelle køkkenfirmaer har god fortjeneste, så det giver god mening at presse dem.

Vi skal også have nyt køkken igen. Da vi købte i 2004, fik vi tilbud på lige over 70.000 kr, vi tog bordpladen fra (som ikke var synderligt dyr), og så pressede vi prisen ned i lige over 30.000 kr.

Hvis man bare accepterer og betaler det, de forlanger, så fortjener man også, at de tager røven på én.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2019

kamikaze

Anonym skriver:

Alle traditionelle køkkenfirmaer har god fortjeneste, så det giver god mening at presse dem.

Vi skal også have nyt køkken igen. Da vi købte i 2004, fik vi tilbud på lige over 70.000 kr, vi tog bordpladen fra (som ikke var synderligt dyr), og så pressede vi prisen ned i lige over 30.000 kr.

Hvis man bare accepterer og betaler det, de forlanger, så fortjener man også, at de tager røven på én.

Det er da en besynderlig holdning at have at man fortjener at blive røvrendt fordi man opfører sig som folk flest. For face it de fleste betaler den pris der står.

Jeg tænker bare jeg køber mit køkken et andet sted. Tak for advarslen.

Anmeld Citér

25. november 2019

Hjemmegaaende

FruStolpe skriver:

Hvorfor mener du at det er dårlig kvalitet til prisen??

Vi skal forhåbentlig skifte køkken inden for et års tid, og jeg har kun hørt at det skulle være rigtig godt til prisen 

Der var helt nyt ikea køkken i huset da vi flyttede ind. Skufferne er dårlige - facaderne skaller og kaffepletter osv kan IKKE komme af lågerne selvom de tørres af med det samme, køkkenet er to år gammelt nu og det ligner seriøst noget der er løgn

Anmeld Citér

25. november 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Hjemmegaaende skriver:

Der var helt nyt ikea køkken i huset da vi flyttede ind. Skufferne er dårlige - facaderne skaller og kaffepletter osv kan IKKE komme af lågerne selvom de tørres af med det samme, køkkenet er to år gammelt nu og det ligner seriøst noget der er løgn

Hvis det kun er 2 år gammelt håber jeg da at i har fået noget kvittering på det fra tidligere ejer. Ikea har pænt lang garanti på deres køkkener, så det er da bare om at få reklameret  

Anmeld Citér

25. november 2019

Mortilah

Vi har fra Designa og HTH.. Jeg er virkelig glad for begge. Jeg har også haft et fra ikea noget grå højglans.. det var okay. Men skulle jeg gøre det om ville jeg igen vælge HTH. 

Anmeld Citér

25. november 2019

M O R til J Vega

kamikaze skriver:

Betyder det ikke bare at de tager overpris som udgangspunkt? Eller laver de ændringer som gør at prisen sænkes?

Altså i vores tilfælde (3 år siden) var vi hos fire forhandler, hvor vi have forelsket os i et bestem køkken, som vi udseendes mæssigt kunne få tre af stederne. 

ikea 46000kr uden hårde hvidevare 

kvik 51000kr

hth 45000kr som vi fik til 31600kr 

vordingborg køkner havde slet ikke noget i vores smag. 

så mit svar vil være nej, da de andre tog det samme eller mere for køknet. 

mikkel fra HTH gav os 25 procent på køknet eller noget i den stil :-)

Anmeld Citér

25. november 2019

Anonym

kamikaze skriver:

Det er da en besynderlig holdning at have at man fortjener at blive røvrendt fordi man opfører sig som folk flest. For face it de fleste betaler den pris der står.

Jeg tænker bare jeg køber mit køkken et andet sted. Tak for advarslen.

Nej, folk betaler ikke bare prisen, det er da fuldstændig normalt at bede om afslag. Hvis du ikke prutter om prisen, så er det da dig, der bliver snydt.

Kender INGEN, der betaler prisen, vitterligt ingen, men kommer så også ud af rendyrkede jydefamilier, hvis det i det hele taget har betydning.

Anmeld Citér

25. november 2019

Hjemmegaaende

Mor11 skriver:

Hvis det kun er 2 år gammelt håber jeg da at i har fået noget kvittering på det fra tidligere ejer. Ikea har pænt lang garanti på deres køkkener, så det er da bare om at få reklameret  

Desværre ikke.

Anmeld Citér

26. november 2019

kamikaze

Anonym skriver:

Nej, folk betaler ikke bare prisen, det er da fuldstændig normalt at bede om afslag. Hvis du ikke prutter om prisen, så er det da dig, der bliver snydt.

Kender INGEN, der betaler prisen, vitterligt ingen, men kommer så også ud af rendyrkede jydefamilier, hvis det i det hele taget har betydning.

Det kan godt være det er et jydefænomen. Under alle omstændigheder betyder det da at den pris man betaler afhænger af hvor godt man snakker med sælgeren, og at det er nogen der betaler prisen for andres charme. Det er jeg som udgangspunkt ikke tilhænger af.

Anmeld Citér

26. november 2019

Mullemee

Vordingborg køkkenet skal man holde sig fra. Mine venner fik deres køkken derfra, og der var SÅ mange fejl i hele deres bestilling, så det blev en virkelig dårlig oplevelse.

Vi har to gange fået køkken fra KVIK. De er gode. Vi har selv hyret en håndværker til at sætte det op. Det var penge givet godt ud.

Jeg hørte lige i radioen, at KVIK giver 25% på deres køkken møbler. Måske det er værd at undersøge?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.