Bliver min baby nogensinde “kærlig”?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.265 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2019

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Jeg har jordens dejligste, skønneste datter (synes jeg selv ), men jeg mangler ligesom denne tæthed fra hende som jeg ofte ser andre babyer har med deres forældre. 
Jeg ville elske, at hun gad ligge på mig, med hovedet i mit bryst og bare lod mig nusse og kramme hende, meeeen det vil hun bestemt ikke  

Er det normalt? Kommer det senere hen? 

hun er 8 mdr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2019

MT_2011

Min datter på 6 måneder, har bestemt ikke tid til bare at ligge og nusse. Her skal der ske noget. Jeg ser det bestemt som normalt,

Anmeld Citér

24. november 2019

Anonym

Min ældste var et sted mellem 1,5 og 2 år før jeg måtte nusse/ae hend, og hun beder mig ofte stoppe efter kort tid. Vi havde bare en anden samhørighed i form af at vikle. Jeg er for øvrigt ikke selv til at blive nusset (hun få steder) Jeg er så følsom at det er møg ubehageligt. Jeg er mere til at have en tung hånd til at ligge på mig

Min yngste på et år har altid nydt at blive nusset/aet (og sådan har min mand det også) så jeg tænker virkelig det er en personligheds/præference ting

Anmeld Citér

25. november 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Hej med jer. 

Jeg har jordens dejligste, skønneste datter (synes jeg selv ), men jeg mangler ligesom denne tæthed fra hende som jeg ofte ser andre babyer har med deres forældre. 
Jeg ville elske, at hun gad ligge på mig, med hovedet i mit bryst og bare lod mig nusse og kramme hende, meeeen det vil hun bestemt ikke  

hun er 8 mdr. 

Det eneste tidspunkt min søn gad der i den alder var når han var syg med feber 

der sker så meget omkring dem og verden er mere spændende end at ligge og putte hos mor 

Anmeld Citér

25. november 2019

Anonym

Min datter er 3 nu, og er først lige begyndt at gide sidde tæt i sofaen. Ellers vil hun helst ikke røres ved, eller nusses. Hun har også altid foretrukket at sove alene. 

Anmeld Citér

25. november 2019

fehår

Min største er en kæmpe kælebunke nu, men kun på eget initiativ. Da hun var 8 måneder, ville hun knap nok røres - hun havde alt for travlt med andet. Det skal nok ændre sig 

Anmeld Citér

25. november 2019

ErDuHerIkkeSnart

Det er enormt forskelligt. Min ældste er 3,5 og putter kun når hun er syg. Kan tælle på få hænder, hvor mange gange jeg har fået et spontant kys eller kram  Hun sov igennem på eget værelse fra hun var ganske få måneder - hun fik meget bedre søvn på dem måde, end når vi lå og rodede rundt i en bunke.

Min mindste sover stadig i armhulen efter et år og er kæmpe vild med kropskontakt hos både forældre og andre - han kysser alle der vil lade ham  

Anmeld Citér

25. november 2019

Tinstin

Det gider ingen af mine drenge - en på 8 mdr og en på 2½! Højst lige når de er vågnet, hvor man bare lige skal udnytte tiden.

Efter den store har lært at kommunikere har det faktisk vist sig, at han heller ikke (ligesom mig og en anden her i tråden) ikke kan lide at blive nusset. Han synes, det er irriterende og fjerner min hånd. Og sådan havde han det da sikkert også, da han var 8 mdr, det kunne han bare ikke sige.
Han vil stadig meget gerne røres, men han skal aes, så det kan mærkes, som når man stryger en hest ned ad halsen

Anmeld Citér

25. november 2019

MEF

Da min datter blev 14 måneder opdagede hun at det kunne være ret dejligt at sidde i vores arme og putte. Eller få kram og et kys. 
Det kan sagtens komme! 

Anmeld Citér

25. november 2019

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej med jer. 

hun er 8 mdr. 

Min på 7 måneder vil heller ikke, hvor hendes storebror altid sov på mit bryst. Tænker eet komme med tiden og er ret normalt . Hun er ikke en putter, og det er mærkeligt for hendes storebror var verdens største puttehovede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.