Ondt i øjnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2019

Anonym trådstarter

Har et skolebarn som får ondt i øjnene en gang i mellem. Det kan komme pludseligt eller i forbindelse med læsning. Har været ved øjenlæge en gang til diverse undersøgeler som ikke viste noget.

kan det være allergi eller andet? Øjnene er ikke røde når de gør ondt. Er der andet i tænker ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2019

Janet1989

Profilbillede for Janet1989

Er synet tjekket ?

Anmeld Citér

23. november 2019

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Er synet tjekket ?

Ja. Har været ved øjenlægen som sagde det var perfekt

Anmeld Citér

23. november 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Får barnet nok at drikke? 

som barn led jeg selv af hovedpine og problemer med øjnene. De sved nærmest. Det blev løst ved at jeg fik mere at drikke.

Anmeld Citér

23. november 2019

Anonym trådstarter

EKAB skriver:

Får barnet nok at drikke? 

som barn led jeg selv af hovedpine og problemer med øjnene. De sved nærmest. Det blev løst ved at jeg fik mere at drikke.

Væskemængden er nok lige i underkanten af hvad den burde være. Men Godt du skriver det. Det vil vi lige være OBS på.
I dag kom smerterne lige pludselig og virkede ret trælse. De gik over ved at vi lagde en våd klud over øjnene i ti minutter.

Anmeld Citér

24. november 2019

kamikaze

Profilbillede for kamikaze

Hvad med belysning eller brug og kvalitet af skærme?

Anmeld Citér

24. november 2019

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Hvad med belysning eller brug og kvalitet af skærme?

Der er ikke særligt meget skærm tidinforvejen. Så tænker ikke det har indvirkning. Der har derudover været nul skærm tid i en uge og problemet er der stadig.

Anmeld Citér

24. november 2019

asphodel

Profilbillede for asphodel

Jeg får tit stikkende smerter i øjnene. Det kommer af at mine øjenvipper falder af eller falder halvt af, så de sidder og stikker på eller ved øjet. Nogle gange sidder de direkte på øjet, andre gange ender de et sted hvor det er stort set umuligt at se dem og fjerne dem. Har ingen idé om hvorvidt det kunne være gældende hos jer, men det er meget belastende og kan gøre meget ondt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.