Positiv inden de 3-5 minutter nu sådan her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
7 svar
1 synes godt om
23. november 2019

nisse93

Har lige taget en test her til aften, og da jeg tissede på den kom der en svag positiv streg med det samme, inden 3-5 minutter og så foravandt den igen. Nu ser min test sådan her ud. Hvad skal jeg forholde mig til?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2019

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
nisse93 skriver:

Har lige taget en test her til aften, og da jeg tissede på den kom der en svag positiv streg med det samme, inden 3-5 minutter og så foravandt den igen. Nu ser min test sådan her ud. Hvad skal jeg forholde mig til?  

den ser ret negativ ud.. Tænker det har været feltet hvor stregen skal være, som kortvarigt har været markeret. 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

23. november 2019

nisse93

esioul skriver:

den ser ret negativ ud.. Tænker det har været feltet hvor stregen skal være, som kortvarigt har været markeret. 

Så fordi den har været kortvarrigt markeret har det ikke nogle betydning? 

Anmeld Citér

23. november 2019

nisse93

Syntes selv jeg kan ane minimalt streg. 

Anmeld Citér

23. november 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg ville tage en ny test og ikke regne den der for noget. Den der umiddelbart negativ ud. 

Anmeld Citér

23. november 2019

Bb2015

Profilbillede for Bb2015
Elsker min lille ny familie

Prøvede lignende for ikke alt for længe siden. Den var positiv men blev negativ. Den var i sidste ende negativ og jeg var ikke gravid. Ville tage en ny om et par dage, hvis jeg var dig 

Anmeld Citér

23. november 2019

nisse93

Michfich skriver:

Prøvede lignende for ikke alt for længe siden. Den var positiv men blev negativ. Den var i sidste ende negativ og jeg var ikke gravid. Ville tage en ny om et par dage, hvis jeg var dig 

Så vil jeg gøre det. Syntes det lidt nemmere at se i virkeligheden at der måske en minimalt udtydlig streg. 

Anmeld Citér

23. november 2019

M O R til J Vega

Profilbillede for M O R til J Vega

Jeg kan godt ane en svag streg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.