Min søn bider i vores iPhone kabler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
10 svar
12 synes godt om
23. november 2019

theappledude

Profilbillede for theappledude

Som overskriften lyder, er min søn på 36 måneder, rigtig glad for at bide i ting. Når jeg sidder i sofaen med ham, hvor vi også oplader i vores telefoner i familien, har han en tendens til at lege med kablerne og bide på dem. 

Jeg stopper det altid øjeblikkeligt.

Men jeg er blevet lidt bange. Findes der ikke en række giftstoffer, kemikalier eller metaller i sådan et kabel, som ikke er godt for ham?

Og er der nogen der har gode tips, til hvordan man hjælper ham af med det

Alle besvarelser bliver modtaget med åbne arme!

Bh. Frederik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2019

Anonymor

Som overskriften lyder, er min søn på 36 måneder, rigtig glad for at bide i ting. Når jeg sidder i sofaen med ham, hvor vi også oplader i vores telefoner i familien, har han en tendens til at lege med kablerne og bide på dem. 

Jeg stopper det altid øjeblikkeligt.

Men jeg er blevet lidt bange. Findes der ikke en række giftstoffer, kemikalier eller metaller i sådan et kabel, som ikke er godt for ham?

Og er der nogen der har gode tips, til hvordan man hjælper ham den lille af med det

Alle besvarelser bliver modtaget med åbne arme!

Bh. Frederik.

Du kunne virkelig ikke skjule din reklame dårligere. Haha. Helt ærligt. Dit brugernavn?? Helt ny bruger? Og hvad fanden er relevansen af at linke til kablet, hvis ikke for reklame? 

Man kan også få et super billigt og meget velfungerende kabel i rema. Og så lad os lige tage det fuldstændig oplagte svar:så flyt dog kablerne et andet sted hen. 

Anmeld

23. november 2019

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Jeg ville da også frygte, at han fik stød men ja reklame! 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld

23. november 2019

CBbaby

Profilbillede for CBbaby

Men når de bliver ved, må det jo være fordi, at nogle hopper på og klikker på linket? 

Der er jo en del, der gør det. Og uanset hvor naturligt, de pakker det ind - og forsøger at lave links i besvar indlægget, så er det tydeligt.

Google har jo også en algoritme, hvor den sætter din side længere op på sørgelisten, hvis andre sider henviser til den. 

Til TS, det er for nemt at gennemskue, når man deltager i debatter generelt.

Kan du ikke svare TS? Er det pga af algoritmen eller opmærksomhed på din side? 

Anmeld

23. november 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Flytte opladerne og oplade et andet sted udenfor børne højde ? 

Anmeld

23. november 2019

Hck

Profilbillede for Hck

Trak på smilebåndet allerede da jeg læste den første sætning - mit barn på 36 måneder ( undskyld til jer forældre der stadigvæk angiver barnets alder i måneder når barnet er 3)

Men normalt vis er det jo ikke  så svært at lære en 3 årig ikke at bide i ledningerne 

og du er ikke bange for at barnet for stød, men for kemikalier 

Anmeld

23. november 2019

Denneerslettet

Du kunne virkelig ikke skjule din reklame dårligere. Haha. Helt ærligt. Dit brugernavn?? Helt ny bruger? Og hvad fanden er relevansen af at linke til kablet, hvis ikke for reklame? 

Man kan også få et super billigt og meget velfungerende kabel i rema. Og så lad os lige tage det fuldstændig oplagte svar:så flyt dog kablerne et andet sted hen. 

Ej jeg bliver simpelthen nød til at spørger, men hvorfor tror du det er en der laver reklame? 

Anmeld

23. november 2019

GoneWithTheWind

Hck skriver:

Trak på smilebåndet allerede da jeg læste den første sætning - mit barn på 36 måneder ( undskyld til jer forældre der stadigvæk angiver barnets alder i måneder når barnet er 3)

Men normalt vis er det jo ikke  så svært at lære en 3 årig ikke at bide i ledningerne 

og du er ikke bange for at barnet for stød, men for kemikalier 

Jeg studsede over det før jeg opdagede linket hvem skriver 36 måneder? Og hvor mange 3-årige bider stadig i ledninger? 

Anmeld

23. november 2019

CBbaby

Profilbillede for CBbaby

Ej jeg bliver simpelthen nød til at spørger, men hvorfor tror du det er en der laver reklame? 

1. Hans navn som et link. 
2. der var et link til en side, som solgte kabler (som jeg har forstået det) 

3. hans sprog. Det er ekstremt tydeligt, når folk forsøger at sælge eller lokke andre ind på en hjemmeside. Præcis som en tråd for ikke så længe siden om “bryllup” og mad ude fra. Tilfældigvis med link til en side, som de påtænker at bruge. De fleste som søger råd, gør bestemt ikke sådan. En oprigtig debattør skriver på anden måde. Deres oplæg er sjælendt så målrettede mod et link. Eller en “erfaring”. 
Deres opstilling af emne og måden hvorpå teksten drives. 
4. nye debatter, hvor TS kun har en eller få tråde med debatter der ligger op til at besøge bestemte sider. 

Nogle gange kan det være svært at se, men især det med målrettet at arbejde med et link eller en erfaring. Og de har ofte brug for hjælp til et meget, meget simpelt problem. “En 3 årig der spiser ledninger?” 
svaret er simpelt - fjern dem. Det ville alle gøre. 

Det er sjælendt at folk opretter debatter med svar på deres eget spørgsmål så direkte. 

“Hej, jeg vil bage en kage, men skal bruge en skål. Hvad tænker i om denne? Xxxxxx” 

Et meget simpelt spørgsmål og løsning, som man pludseligt skal bruge en masse andre til at hjælpe med på en babyside. Dertil ville en Facebook-gruppe med bagning som fællesinteresse eller et kagedebagforum være bedre. :-)

Anmeld

23. november 2019

Denneerslettet

CBbaby skriver:

1. Hans navn som et link. 
2. der var et link til en side, som solgte kabler (som jeg har forstået det) 

3. hans sprog. Det er ekstremt tydeligt, når folk forsøger at sælge eller lokke andre ind på en hjemmeside. Præcis som en tråd for ikke så længe siden om “bryllup” og mad ude fra. Tilfældigvis med link til en side, som de påtænker at bruge. De fleste som søger råd, gør bestemt ikke sådan. En oprigtig debattør skriver på anden måde. Deres oplæg er sjælendt så målrettede mod et link. Eller en “erfaring”. 
Deres opstilling af emne og måden hvorpå teksten drives. 
4. nye debatter, hvor TS kun har en eller få tråde med debatter der ligger op til at besøge bestemte sider. 

Nogle gange kan det være svært at se, men især det med målrettet at arbejde med et link eller en erfaring. Og de har ofte brug for hjælp til et meget, meget simpelt problem. “En 3 årig der spiser ledninger?” 
svaret er simpelt - fjern dem. Det ville alle gøre. 

jeg så intet link, blev derfor lidt forvirret over, at i så hurtigt beskyldte ham for, at reklamere 
og ja, selfølgelig ville alle da fjerne en ledning og ikke ha behov for, at spørger andre om hjælp til problemet. Kan se hvad du mener nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.