Ej jeg bliver simpelthen nød til at spørger, men hvorfor tror du det er en der laver reklame?
1. Hans navn som et link.
2. der var et link til en side, som solgte kabler (som jeg har forstået det)
3. hans sprog. Det er ekstremt tydeligt, når folk forsøger at sælge eller lokke andre ind på en hjemmeside. Præcis som en tråd for ikke så længe siden om “bryllup” og mad ude fra. Tilfældigvis med link til en side, som de påtænker at bruge. De fleste som søger råd, gør bestemt ikke sådan. En oprigtig debattør skriver på anden måde. Deres oplæg er sjælendt så målrettede mod et link. Eller en “erfaring”.
Deres opstilling af emne og måden hvorpå teksten drives.
4. nye debatter, hvor TS kun har en eller få tråde med debatter der ligger op til at besøge bestemte sider.
Nogle gange kan det være svært at se, men især det med målrettet at arbejde med et link eller en erfaring. Og de har ofte brug for hjælp til et meget, meget simpelt problem. “En 3 årig der spiser ledninger?”
svaret er simpelt - fjern dem. Det ville alle gøre.
Det er sjælendt at folk opretter debatter med svar på deres eget spørgsmål så direkte.
“Hej, jeg vil bage en kage, men skal bruge en skål. Hvad tænker i om denne? Xxxxxx”
Et meget simpelt spørgsmål og løsning, som man pludseligt skal bruge en masse andre til at hjælpe med på en babyside. Dertil ville en Facebook-gruppe med bagning som fællesinteresse eller et kagedebagforum være bedre. :-)
Anmeld