mad til bryllup - hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
4 svar
1 synes godt om
21. november 2019

Lone12

Profilbillede for Lone12

Hejsa,

I 2020 er det tid til, at jeg skal giftes (), og jeg glæder mig  helt vildt!

Jeg er dog meget i tvivl omkring maden til mit bryllup. Jeg har ikke selv været gæst ved specielt mange bryllupper, og derfor er jeg bange for, at jeg klodser rundt i det 

Jeg kunne godt finde på at bestille mad ud af huset. Det vil i hvert fald hjælpe mig med at lette stresset omkring dagen. Har overvejet en af følgende alternativer:

• Finde en privat kok, der kan tage sig af maden.
  • Få en kok fra en restaurant ud og tage sig af LINK SLETTET AF MODERATOR eller andre udbydere, der tilbyder dette - har nogen af jer erfaringer med dette?
  • Bestille buffet mad fra et givent sted og få nogle til at servere.

Hvad tænker i? Hvad ville I anbefale? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2019

Birthdaybaby

Profilbillede for Birthdaybaby

Vi holdt det på en god restaurant. Det var samme pris som hvis vi selv skulle betale for lokale/telt, leje borde/stole/duge og evt service, ordne borddækning og blomster, få personale til mad, drinksbar, oprydning, opvask, rengøring. 

Hvis I har en restaurant I godt kan lide, så prøv at undersøge hvad I kan få. Vi fik champagne + 3 snacks, 6-retters menu med vinmenu (øl og vand til dem der hellere vil det) og så var der en tjener der mixede drinks efter spisningen da bandet kom. Vi gav lige over kr. 1.000 pr kuvert, men der var også en helt ekstremt god menu. Og det eneste vi selv stod for var at levere bordplan og bordkort til restauranten + bestille og aflønne bandet. 

Anmeld Citér

21. november 2019

Pb18

Profilbillede for Pb18

Vi holdt arrangementet på en kro, hvor de stod for alt. Det var super og vi havde stadig masser af medbestemmelse i forhold til menu (og der blev taget højde for alle mulige allergier hos gæsterne).

Så næste morgen kunne vi spise morgenmad med gæsterne og åbne gaver og skulle ikke tænke på oprydning eller andet. 

Anmeld Citér

21. november 2019

CBbaby

Profilbillede for CBbaby

Dette er en salgstråd. TS opretter kun debatter med reklame eller skjult reklame! 

Anmeld Citér

21. november 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hejsa,

I 2020 er det tid til, at jeg skal giftes (), og jeg glæder mig  helt vildt!

Jeg er dog meget i tvivl omkring maden til mit bryllup. Jeg har ikke selv været gæst ved specielt mange bryllupper, og derfor er jeg bange for, at jeg klodser rundt i det 

Jeg kunne godt finde på at bestille mad ud af huset. Det vil i hvert fald hjælpe mig med at lette stresset omkring dagen. Har overvejet en af følgende alternativer:

• Finde en privat kok, der kan tage sig af maden.
  • Få en kok fra en restaurant ud og tage sig eller andre udbydere, der tilbyder dette - har nogen af jer erfaringer med dette?
  • Bestille buffet mad fra et givent sted og få nogle til at servere.

Hvad tænker i? Hvad ville I anbefale? 

Reklame. Tråden er anmeldt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.