Bobler eller bare en nerve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2019

Anonym trådstarter

Hejsa!

i plejer at være så gode til at besvare mine spørgsmål��

Jeg er andengangs gravid i uge 17. Jeg mærkede i lørdags baby sparke med sikkerhed, ligesom jeg husker det med den første. 
jeg mærker og har mærket i snart et par uger noget hvor jeg er lidt usikker på om det er baby. Det er små bobler/en lille nerve der sidder og hopper mellem lysken og skambenet.

Det føles ret sjovt og har mærket det 3-4 gange de seneste på uger. Det varer gerne 30-60min. Og går så over igen. Det føles virkelig meget vare som en lille nerve der sidder og hopper men det er det samme sted det sker og samme side. Jeg prøvede for sjov for lidt siden da det begyndte at sætte min dobler på og rigtigt nok lå baby deromkring og jeg kunne høre hvordan hun hoppede og dansede idet hun forsvandt ind i mellem og at der var en del larm og boblen derindefra. 
nogle af jer der har prøvet det? Og lyder det som om det er baby der måske står og sparker nedad eller måske en mærkelig nerve der sætter og sitrer ind inellem? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2019

Anonym

De første bevægelser jeg mærkede fra min søn føltes som en nerve der hoppede mellem lysken og skambenet. Jeg var lidt i tvivl, men tænkte at det måtte være baby jeg mærkede. Da jeg begyndte at mærke rigtige spark samme sted var jeg ikke længere i tvivl

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.