Nr. 2 i år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2019

Anonym trådstarter

Øv øv så står vi her igen... 

Vores 2 spontan abort i år en i april (5-7uger henne) og en nu her i november.(9+3)

Jeg har brug for at hører, at andre har prøvet også blevet gravid i 3 forsøg. 

Jeg ved godt der er ikke noget man kan gør. Men blever bare ked af det. Vi fik lavet vandrejournal i sidste uge og det hele var li ved at virke rigtigt. 

Vi har en på 4 år. Vi selv er 29jeg  og 32manden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2019

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Anonym skriver:

Øv øv så står vi her igen... 

Vores 2 spontan abort i år en i april (5-7uger henne) og en nu her i november.(9+3)

Jeg har brug for at hører, at andre har prøvet også blevet gravid i 3 forsøg. 

Jeg ved godt der er ikke noget man kan gør. Men blever bare ked af det. Vi fik lavet vandrejournal i sidste uge og det hele var li ved at virke rigtigt. 

Vi har en på 4 år. Vi selv er 29jeg  og 32manden 

Jeg har også haft gentagne aborter.. Tror 6 i alt.. Jeg blev udredt og de fandt ingenting. Gennem reagensglas forsøg kunne vi se, at min ægkvalitet var ringe. Jeg er nu gravid med donoræg og er 27 uger henne 

har du fået tjekket dit stofskifte? 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

19. november 2019

Anonym trådstarter

Okay. Tillykke 

Jeg har for tjekket stofskifte og det var normalt i oktober i år. Spurgte min læge idag om det også hun solg det op. 

Anmeld Citér

22. november 2019

Anonym trådstarter

Er der andre der har prøvet at ha abort 2 gange efter hinanden og lykkes dem at blev gravid 3 gang?

Og hvor langt tid gik der fra jeres abort til at være gravide igen 

Anmeld Citér

22. november 2019

Anonym

Jeg mistede to gange i træk. Begge gange en MA. Den første blev opdaget i uge 11 og den anden i uge 9. Mellem de to graviditer gik der 4 måneder. Da vi havde mistet anden gang, blev jeg gravid efter første menstruation. Den holdte ved og vi har fået den skønneste datter  

Selvom det er hårdt at miste og det gør ondt, er det ofte naturen der rydder op, når man mister så tidligt. Jeg synes det var svært at bevare håbet om en baby, men fandt ro i, at fostrene højst sandsynligt fejlede noget og derfor ikke var levedygtige. 

Jeg håber, at tredje gang også er lykkens gang for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.