Børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
8 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2019

Anonym trådstarter

Kan man få alt materiale vedrørende ens barn udleveret som børnehaven har liggende  ?

uden at man har en særlig grund udover nysgerrighed?

og er der nogen der har fået det udleveret ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Kan man få alt materiale vedrørende ens barn udleveret som børnehaven har liggende  ?

uden at man har en særlig grund udover nysgerrighed?

og er der nogen der har fået det udleveret ?

Det tænker jeg godt du kan, men jeg tænker også at det de jo har er skrevet i fagsprog, med modeller der måske ikke giver så god mening for dig det materiale de har, har de lavet for at personalet ved hvad de skal arbejde med, måske med en gruppe hvor dit barn er i  

Har før hørt fra noget familie der også var nysgerrige og fik materiale udlevet, at de ikke rigtig forstod meningen med det. fx kompetancehjul, som kun giver mening hvis man har viden omkring det, og de kan godt være svære at forstå  

Hilsen en pædagog 

Anmeld Citér

19. november 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Hvilket materiale tænker du på?

For hvis det er fordi du har set et godt billede på mitbarn (eller hvilken platform der nu bruges) spørger du bare pædagogerne om du ikke må få originalen.

Ellers er det ikke sikkert der nødvendigvis ligger så meget andet på dit barn, medmindre barnet har nogle problemstillinger 

Anmeld Citér

19. november 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvilket materiale tænker du på?

For hvis det er fordi du har set et godt billede på mitbarn (eller hvilken platform der nu bruges) spørger du bare pædagogerne om du ikke må få originalen.

Ellers er det ikke sikkert der nødvendigvis ligger så meget andet på dit barn, medmindre barnet har nogle problemstillinger 

Altså hvad de har lavet af skriftlig rapporter, referater, notater osv. om ens barn

Anmeld Citér

19. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Altså hvad de har lavet af skriftlig rapporter, referater, notater osv. om ens barn

Jeg er pædagog i en vuggestue og har også været i en børnehave.

Vi har ikke noget på børn som ikke er har brug for støtte /hjælp. De børn laver vi handleplaner for hvordan vi hjælper dem ovs.

Jeg kan ikke se hvorfor du gerne vil se det?

Altså i børnehaven laver de sprogtest. Som de så skal arbejde ud fra sådan for at hjælpe dit barn. 

Vi arbejder meget med at det skal være godt at være barn i vores dagtilbud. Derfor hvis vi skriver noget ned med pædagogiske overvejelser. 

Hvad ønsker du at kunne finde? 

Anmeld Citér

19. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Noter. Hvorfor? Vil det sige du gerne vil se når de har lavet nye spise grupper? Eller haft fokus på hvem dit barn kan få en god relation til af andre børn? 

Anmeld Citér

19. november 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er pædagog i en vuggestue og har også været i en børnehave.

Vi har ikke noget på børn som ikke er har brug for støtte /hjælp. De børn laver vi handleplaner for hvordan vi hjælper dem ovs.

Jeg kan ikke se hvorfor du gerne vil se det?

Altså i børnehaven laver de sprogtest. Som de så skal arbejde ud fra sådan for at hjælpe dit barn. 

Vi arbejder meget med at det skal være godt at være barn i vores dagtilbud. Derfor hvis vi skriver noget ned med pædagogiske overvejelser. 

Hvad ønsker du at kunne finde? 

Aner det ikke. Det er derfor jeg spørger

Anmeld Citér

19. november 2019

Tommelise

Profilbillede for Tommelise

Kan du ikke spørge børnehaven, om de har noget liggende på dit barn, og om du kan en kopi udleveret?

Anmeld Citér

19. november 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom
Anonym skriver:

Men hvorfor?

Ej undskyld men jeg synes godt nok det er at spilde den i forvejen sparsomme tid pædagogerne har, til noget total ligegyldigt, og som skrevet medmindre der er sat noget i gang om barnet, ligger der næppe andet end billeder, sprogtest, smtte (det er næsten aldrig kun for er enkelt barn og noget der højst sensynligt allerede ligger tilgængeligt for forældrene) eller andet interessant 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.