Jeg er 22, og min krop er så grim
har lidt af anoreksi som 16 årig, i et års tid. Men altså, jeg vejer 60 kg, og har styrke trænet længe.. Men alligevel har jeg så slap en krop.Jeg tror helt sikkert træningen ikke har hjulpet, da jeg nogle dagespiser alt for lidt.. Har bare ikke appetitten. Jeg tror egentlig det skyldes, at min krop er ødelagt for altid, da jeg har været spise forstyrret flere gange siden jeg var 16 år gammel. Fra 16-17 og igen fra 18-19 år.
Nogle der har nogle bud på, hvad jeg gør forkert? Har fået lagt trænings program og fulgt dette i 6 mdr, men min krop er stadig rigtig grim. Kan ikke se så meget er ændret.
Jeg bliver sgu lidt ked af det nogle gange, da jeg kender piger der aldrig træner, og alligevel har en smækker krop.
Min krops udseende har altid været lidt af et mysterie for mig..
Ja sorry for billedet, men skulle ligesom ligge et
så I kan se hvad jeg har med og gøre. Har altid haft nogle store lår.. kontra min overkrop. Nogle gange føler jeg mig lidt forbandet, for jeg har sgu aldrig mødt en på min egen alder, der har en krop som er så uproportioneret. Og mine bryster hænger og har næsten ingen fylde.
Blev nødt til at komme ud med dette, da jeg altid har følt mig så tyk og forkert i forhold til andre piger og deres kroppe.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér