Min krop - billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
9 svar
2 synes godt om
18. november 2019

Perle1

Profilbillede for Perle1

Jeg er 22, og min krop er så grim  har lidt af anoreksi som 16 årig, i et års tid. Men altså, jeg vejer 60 kg, og har styrke trænet længe.. Men alligevel har jeg så slap en krop.Jeg tror helt sikkert træningen ikke har hjulpet, da jeg  nogle dagespiser alt for lidt.. Har  bare ikke appetitten. Jeg tror egentlig det skyldes, at min krop er ødelagt for altid, da jeg har været spise forstyrret flere gange siden jeg var 16 år gammel. Fra 16-17 og igen fra 18-19 år.

Nogle der har nogle bud på, hvad jeg gør forkert? Har fået lagt trænings program og fulgt dette i 6 mdr, men min krop er stadig rigtig grim. Kan ikke se så meget er ændret.

Jeg bliver sgu lidt ked af det nogle gange, da jeg kender piger der aldrig træner, og alligevel har en smækker krop. 

Min krops udseende  har altid været lidt af et mysterie for mig.. 

Ja sorry for billedet, men skulle ligesom ligge et så I kan se hvad jeg har med og gøre. Har altid haft nogle store lår.. kontra min overkrop. Nogle gange føler jeg mig lidt forbandet, for jeg har sgu aldrig mødt en på min egen alder, der har en krop som er så uproportioneret. Og mine bryster hænger og har næsten ingen fylde.

Blev nødt til at komme ud med dette, da jeg altid har følt mig så tyk og forkert i forhold til andre piger og deres kroppe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2019

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
Smil og du får et smil tilbage

Bund ærligt. Du har en flot kvinde krop.

men ja det er svært men man ikke selv er tilfreds , kan du ikke få mere hjælp ang mad og spise fordi når man træner kræver det også mad osv. og man skal huske at det hele ikke bare sker lige med det samme

håber du bliver tilfreds med din kro 

Anmeld Citér

18. november 2019

BelieveInMe

Profilbillede for BelieveInMe

Jeg er 22, og min krop er så grim  har lidt af anoreksi som 16 årig, i et års tid. Men altså, jeg vejer 60 kg, og har styrke trænet længe.. Men alligevel har jeg så slap en krop.Jeg tror helt sikkert træningen ikke har hjulpet, da jeg  nogle dagespiser alt for lidt.. Har  bare ikke appetitten. Jeg tror egentlig det skyldes, at min krop er ødelagt for altid, da jeg har været spise forstyrret flere gange siden jeg var 16 år gammel. Fra 16-17 og igen fra 18-19 år.

Nogle der har nogle bud på, hvad jeg gør forkert? Har fået lagt trænings program og fulgt dette i 6 mdr, men min krop er stadig rigtig grim. Kan ikke se så meget er ændret.

Jeg bliver sgu lidt ked af det nogle gange, da jeg kender piger der aldrig træner, og alligevel har en smækker krop. 

Ja sorry for billedet, men skulle ligesom ligge et så I kan se hvad jeg har med og gøre. Har altid haft nogle store lår.. kontra min overkrop. Nogle gange føler jeg mig lidt forbandet, for jeg har sgu aldrig mødt en på min egen alder, der har en krop som er så uproportioneret. Og mine bryster hænger og har næsten ingen fylde.

Blev nødt til at komme ud med dette, da jeg altid har følt mig så tyk og forkert i forhold til andre piger og deres kroppe.

Puha.. Kæmpe kram herfra! 

Jeg kender fremmedfølelsen af sin egen krop.. Her er det fordi jeg har været rigtig stor, og derefter tabt mig.. Og huden har aldrig fuldt med. Hverken på mave, lår, arme eller bryster. Nogle gange synes jeg det er træls og uretfærdigt.. Men jeg har så også dage hvor jeg synes at det er okay - for det er jo bare sådan jeg er! 

Jeg synes du har en smuk og naturlig krop, og jeg ville gøre næsten alt for at se sådan ud! Men sådan er det jo.. Vi beundrer hinanden, og er hurtig klar med selvkritikken.

Jeg synes det er synd at du bruger så meget tid på at se fejl og mangler.. Det burde ikke fylde så meget for dig  Får du snakket med nogen om det? En psykolog måske? Jeg tror det kunne hjælpe at få nogle redskaber til dit kropssyn.

Anmeld Citér

18. november 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Ja undskyld, men du er simpelthen alt for hård ved dig selv. Som en udenforstående er der et ret stort mismatch mellem billedet og din beskrivelse af dig selv.

Hvis du skal gøre noget, så skal det være at arbejde på at få ændret dit selvbillede og det er ment på den pænest mulige måde.

Anmeld Citér

18. november 2019

Tjullehej

Profilbillede for Tjullehej

Får du hjæp fra en professionel - eventuelt noget kognitiv terapi der kan arbejde med de tanker du har om dig selv.

du har bundærlig en slank og smuk kvindekrop. Og du er godt nok alt for hård ved dig selv. 

Du har lår og talje som andre ville være himmelvid glade for. Men det ændrer jo ikke dit selvbillede. Dit problem er mellem dine øre og ikke på dine hofter eller lår 

Anmeld Citér

18. november 2019

Perle1

Profilbillede for Perle1

Hvor er i søde. Men ja jeg skal nok arbejde mere med mig selv. For jeg er virkelig ynkelig og har ondt af mig selv.

Anmeld Citér

18. november 2019

Tjullehej

Profilbillede for Tjullehej

.. og der er intet i vejen med dine kropsproportioner.

dine bryster ser altså heller ikke ud til st mangle fylde. 

og vigtigst: din værdi ligger altså ikke i en smuk krop (hvilket du har). Men det er ikke det essentielle. Du kan lige så godt lære at elske dig selv gennem terapi - for du er på dit højdepunkt lige nu mht udseende. Man er altså ikke pænere som 40, 60 eller 75 

Anmeld Citér

18. november 2019

Tommelise

Profilbillede for Tommelise

Jeg synes, du har en rigtig pæn krop, og jeg ville aldrig have gættet, at du har haft anoreksi ud fra billedet.

Det er så flot, at du har fået kæmpet dig ud af anoreksien. 

Jeg håber, du får - eller søger - noget hjælp til at se din krop, som den er - og ikke som du "ser" den.

For når jeg ser billedet af dig, så ser jeg en flot ung kvinde.

Anmeld Citér

18. november 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Som de andre siger, så skal du nok arbejde med dig selv, så du kan acceptere du ser ud som gør. Evt. en psykolog. 

Du har en rigtig fin krop!

Men jeg kender godt det med at finde fejlene. Har selv “ridelår”. Den ene dag elsker jeg dem, den anden dag hader jeg dem. Det er virkelig svært, så kan godt følge dig! 

jeg ser heller ikke de ting du beskriver  du er alt for hård mod dug selv 

Anmeld Citér

19. november 2019

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
Perle1 skriver:

Krammer og afsted til psykolog og få hjælp. Hjælp til at føle dig så Gudeskøn som du er. Hver millimeter af din krop oser lækker kvinde. Du er gudesmuk

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.