Koncert - stå eller sidde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
8 svar
8 synes godt om
17. november 2019

2018mor

Hej babybrugere

Min kæreste har snakket om, at det kunne være fedt at opleve en koncert med The Minds Of 99, og jeg har tænkt, at jeg vil købe billetter til ham i julegave. MEN jeg har aldrig været til en koncert før, så jeg aner ikke om jeg skal købe stå- eller siddepladser til os. 

Hvad er jeres erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2019

NCB89

Helt klart ståpladser. Der er bare mere stemning der end på siddepladserne, synes jeg ��

Anmeld Citér

17. november 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
2018mor skriver:

Hej babybrugere

Min kæreste har snakket om, at det kunne være fedt at opleve en koncert med The Minds Of 99, og jeg har tænkt, at jeg vil købe billetter til ham i julegave. MEN jeg har aldrig været til en koncert før, så jeg aner ikke om jeg skal købe stå- eller siddepladser til os. 

Stå pladser. Man sidder nok ikke ret meget ned alligevel. 

Anmeld Citér

17. november 2019

BelieveInMe

Vi plejer at vælge siddepladser  det er altså bare rart at kunne hvile benene lidt! Og der plejer at være virkelig god stemning.. Vi havde siddepladser til Bruno Mars koncert, men stod op til de fede numre og da vi var til Pink koncert, sad vi og sang og dansede med de andre på rækken  det var også dejligt nemt når en af os skulle på toilettet, eller hente drinks.. Så vidste man hvor den anden var. 

Anmeld Citér

17. november 2019

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Jeg var til koncert med Backstreet Boys - siddepladser. Og der syntes jeg var rart. Vi stod op meget af tiden dog, fordi det var stemningen til, men at man kunne sætte sig når man havde lyst var guld! 

Jeg har så også lidt været til en koncert i Odense, hvor jeg fik indtryk af at det var siddepladser, dette var ikke tilfældet, og jeg var helt mørbanket da det endelig sluttede. Måske jeg bare er ved at være gammel 

Anmeld Citér

18. november 2019

Janey

Profilbillede for Janey

Det er nok et personligt spørgsmål om, hvad man foretrækker. Jeg køber altid ståpladser og er der mulighed for golden circle/front of stage eller, hvad de kalder det til den enkelte koncert, så køber jeg det. 

Med ståpladser føler jeg mig som en del af koncerten, og med siddepladser føler jeg mig mere som en tilskuer. Siddepladser er fint til en musical i teateret, men til en koncert skal jeg tæt på og være en del af det.

Anmeld Citér

18. november 2019

Christabelle

Jeg vil helst sidde. Man står jo alligevel op når stemningen er til det, men kan så sætte sig ned når man vil. 

Synes også det er rart, at man nemt kan finde sin plads igen når man skal hente noget at drikke/på toilet el. lign.

Men det er nok et temperamentsspørgsmål, tror jeg. Har en veninde der ikke kunne drømme om at købe siddeplads, men ofrede sig for min skyld da vi var til Backstreet boys i sommer 

Anmeld Citér

18. november 2019

Pb18

Jeg tager kun til koncert hvis jeg kan få siddepladser. 

Min ryg kan ikke holde til at stå op igennem en hel koncert og derudover er jeg ikke særlig høj, så ender tit med et virkelig dårligt udsyn, hvis jeg har ståplads 

Anmeld Citér

18. november 2019

sommerc

Profilbillede for sommerc
2018mor skriver:

Hej babybrugere

Vi havde ståpladser, da vi var til koncert med dem. Helt klart bedst

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.