Hej 
vi er gravide med barn nr.3, og selvom det ikke er planlagt beholder vi selvfølgelig miraklet.
vi har to skønne unger sammen
men jeg har fået konstateret stress hos lægen.
dette stress synes jeg ikke skyldes mine børn, de er så søde vilde og rolige gode børn på en gang.
Og jeg lader slet ikke min stress gå ud over mine børn, det skal man jo ikke. Så de mærker det ikke
Jeg sørger bare for at slappe ekstra af når de er puttet hver aften. Og så står jeg altid tidligt op kl.4:30 (er blevet et a menneske på mine gamle dage
) og så kan jeg nyde morgenen roligt med at pakke tasker osv, det er noget jeg godt kan lide. (Ja det lyder måske underligt haha!!) og jeg vækker mine børn kl.6 og vi skal gå 6:50 for at nå afleveringer inden jeg møder tidligt.
min mit spørgsmål er hvad i ville gøre.
jeg har overvejet at melde mig syg fra mit job imorgen, da jeg kan mærke jeg har brug for ro.
det er svært st forklare. Men jeg har noget sløret for øjnene, ticks i mit øje, ondt i hovedet, ondt i maven osv og det har jeg haft i to dage, ja nok grundet stressen i kroppen, og måske også symptomer fra graviditet oven i? Jeg ved det ikke. Så overvejer kraftigt at blive hjemme i morgen og få ro på.
hvad ville i gøre???
Jeg helt helt ærlige (men ikke for hårde
) mening. Tak på forhånd
Anmeld
Citér