Billig elektronisk brystpumpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

111 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. november 2019

Syv

Profilbillede for Syv

Vi venter vores andet barn, og jeg tænker at jeg i denne omgang gerne vil have mulighed for at væksle mere mellem amning og flaske med egen mælk. Dertil skal jeg have købt mig en elektronisk brystpumpe (jeg havde en manuel, der lignede et båthorn sidste gang, og det var forfærdelig besværligt).

Dog synes jeg de er ret dyre, men jeg ved ikke om man også får hvad man betaler for. Hvor billig kan man vove at gå ned, uden at ende med at købe noget skrammel?

Jeg har også læst at nogen har forskellige brysttragter der passer godt til brystvorten, mens andre kun har den ene der følger med. Og de brands skriver intet om størrelsen på dem. Jeg har målt min brystvorte til omkring 13mm i diameter, og jeg aner ikke om det er en typisk standard størrelse, eller om det kan betale sig at lede efter nogen bestemte mærker.

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2019

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kommer lillesøster
Syv skriver:

Vi venter vores andet barn, og jeg tænker at jeg i denne omgang gerne vil have mulighed for at væksle mere mellem amning og flaske med egen mælk. Dertil skal jeg have købt mig en elektronisk brystpumpe (jeg havde en manuel, der lignede et båthorn sidste gang, og det var forfærdelig besværligt).

Dog synes jeg de er ret dyre, men jeg ved ikke om man også får hvad man betaler for. Hvor billig kan man vove at gå ned, uden at ende med at købe noget skrammel?

Jeg har også læst at nogen har forskellige brysttragter der passer godt til brystvorten, mens andre kun har den ene der følger med. Og de brands skriver intet om størrelsen på dem. Jeg har målt min brystvorte til omkring 13mm i diameter, og jeg aner ikke om det er en typisk standard størrelse, eller om det kan betale sig at lede efter nogen bestemte mærker.

Hvad er jeres erfaringer?

Jeg har en pigeon elektisk brystpumpe. Den koster 5-600 kr fra ny. Og fungerer rigtig godt synes jeg!

Den ligner en alm manuel pumpe, men har en hjælpemotor. Man skal selv sidde og trykke på den som med en manuel, men man kan nemt indstille styrken, og skal ikke trykke ret hårdt.

Jeg var glad for den til den første, og har gemt den til hvis jeg får brug for den her med nr 2. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.